Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
Ohja en nu effe zonder zever, ik weet ook niet of ik mezelf ermee zou zien rondrijden hoor. Maar door z'n titel 'beste fwd ooit', en z'n vergaarde respect over de ganse wereld, zou ik me daar graag niets van aantrekken. Een kenner zal respect hebben, jan modaal zal eens raar kijken.
Ohja en nu effe zonder zever, ik weet ook niet of ik mezelf ermee zou zien rondrijden hoor. Maar door z'n titel 'beste fwd ooit', en z'n vergaarde respect over de ganse wereld, zou ik me daar graag niets van aantrekken. Een kenner zal respect hebben, jan modaal zal eens raar kijken.
Imo in ieder geval liever zo dan omgekeerd.
Ik heb 't artikel nog 'ns nagelezen
It has the purity of any Porsche RS, we came to look for the best front drive car ever, we found it, and you might aswell leave the accolade 'front drive'
't Exemplaar dat ze daar testen is zwart, die spoiler komt er minder uit zo, misschien dat ik het zo nog zou aankunnen, don't know...
Ik denk dat ik best voor een aantal dagen in de UK zit, paar auto's ga testen en dan een keuze maak...
In het zwart vind ik dat dus echt wel te pruimen, en die zetels
Zo een Clio 182 is natuurlijk ook erg vet, maar ik zou blijvende afkeer hebben voor de zitpositie (tenzij die in een 182 anders is dan bij een gewone clio)
In het zwart vind ik dat dus echt wel te pruimen, en die zetels
Zo een Clio 182 is natuurlijk ook erg vet, maar ik zou blijvende afkeer hebben voor de zitpositie (tenzij die in een 182 anders is dan bij een gewone clio)
Je krijgt 'm lager met kuipzetels, maar idd. da's een minpunt...
De kwaliteit van die uitlaat in die kerel z'n blog =>
ipv een geprepareerde 328i zou ik toch voor een M3 gaan.
Hoe denk je trouwens over BBB z'n kar ?!
Zonder naar kosten te kijken zou ik daar ook voor gaan, maar m'n budget reikt niet ver genoeg om een M3 in die mate aan te passen zoals ik dat bij een 328i zou kunnen doen, en dan stel ik me de vraag welke het meest plezier gaat geven...
Een loggere M3 of een lichtvoetigere 328i...
Ik sta heel positief tov. BBB z'n kar, maar hij is te duur voor mij, jammer.
Porky... Ik zou dan eerder voor een M3 gaan en hem eerst standaard berijden (geloof me... je gaat plezier genoeg hebben) Nadien en gaandeweg komen er nog centjes en kan je stap voor stap de beste onderdelen erbij opzetten die de kar helemaal tot z'n recht doen komen voor jou.
Ik ben ook van mening dat je steeds meer geld zal krijgen van je ///M als je E36 avontuur is afgelopen. Geraak die 328i maar kwijt.
Misschien is die M nu wel net dat ietsje duurder in aankoop. Hij gaat beter z'n waarde behouden.
Porky... Ik zou dan eerder voor een M3 gaan en hem eerst standaard berijden (geloof me... je gaat plezier genoeg hebben) Nadien en gaandeweg komen er nog centjes en kan je stap voor stap de beste onderdelen erbij opzetten die de kar helemaal tot z'n recht doen komen voor jou.
Ik ben ook van mening dat je steeds meer geld zal krijgen van je ///M als je E36 avontuur is afgelopen. Geraak die 328i maar kwijt.
Misschien is die M nu wel net dat ietsje duurder in aankoop. Hij gaat beter z'n waarde behouden.
Ik weet 't niet, ik denk dat het plezier dat ik heb of zou hebben aan een standaard M3 een plezier is dat snel vervaagt, eentje van zalig geluid en stevige acceleratie, maar niet dat delicate, scherpe waar ik naar op zoek ben.
Ik ben allergisch aan teveel gewicht, 1.600kg voor zo'n M3 is me teveel, ik zie me dat ding dus tenminste deels strippen, echt makkelijk verkopen of waarde behouden zal dat dan ook niet meer doen.
Los daarvan heb ik geen idee of een zwaar aangepaste 328i wél die zuiverheid en dat pure kan leveren hé, da's slechts een veronderstelling, maar 't is een feit dat 't me een pak minder zal kosten om dat uit te vissen met een 328i dan met 'n M3...
Ik wil een M3 zeker niet afschrijven, af en toe probeer ik er gewoon een wat realistischer en budgetvriendelijkere kijk op te gooien
Zeker, wel niet te koop, maar da's idd. schitterend.
Eeuwige doorn in het oog blijft wel onze belgische keuring... Maar een Trophy (of een Cup mét coilovers) en een paar van die mods moet wel kunnen gok ik...
Absoluut, ik wil niets maar dan ook niets liever dan een 968CS (ten noorden van €20.000 ten minste), als dat haalbaar zou zijn en blijkt dat is er geen haar op m'n hoofd dat eender wat daarboven verkiest...
Maar "als" hé...
edit: @53 Waar heb je die foto's gehaald? Een 968-forum dat ik niet vind?
Comment