Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
Niet dat het veel uitmaakt, maar volgens dit document (http://www.belgium.be/nl/mobiliteit/...eersbelasting/) is het 702,5€ voor wagens tussen 2,8 tot 3L. Tog nog een hoop centen, vooral tegenover een 318is (282,35€).
Enkel voor de BIV word je belast op je vermogen (indien je daarmee in een hogere klasse terechtkomt dan wanneer je belast wordt op je cilinderinhoud, dat is bij een 944 zeker het geval), voor de jaarlijkse verkeersbelasting word je enkel belast op basis van cilinderinhoud, je zit dus in de klasse 2751-3050, en dat kost je €644/jaar
En de BIV voor een 944 is €61.5 last time I checked it. Tenminste als hij +180maanden oud is.
Een klant van in't frituur bolt met zoeentje. Laatste keren zag ik hem nooit meer met die kar komen en vandaag sprak ik hem erover aan.
Hij heeft hem aan de kant gezet blijkbaar. Binnenkort gaat hij hem eens netjes opkuisen en wat opfrissen en dan op't net gooien.
Ik zeg er wel bij...'t is eentje met 280.000km op de teller. Prijs is wel scherp denk ik: 4000€ wou hij er voor. (valt mss te onderhandelen?)
Qua staat van de wagen: geen idee!
En 't is nen blauwe als ik het mij nog goed kan herinneren
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Een klant van in't frituur bolt met zoeentje. Laatste keren zag ik hem nooit meer met die kar komen en vandaag sprak ik hem erover aan.
Hij heeft hem aan de kant gezet blijkbaar. Binnenkort gaat hij hem eens netjes opkuisen en wat opfrissen en dan op't net gooien.
Ik zeg er wel bij...'t is eentje met 280.000km op de teller. Prijs is wel scherp denk ik: 4000€ wou hij er voor. (valt mss te onderhandelen?)
Thx, maar ik ben op zoek naar iets frisser dan een jaren '80 kar met 280k km, ik zou graag een paar jaar (relatief) probleemloos hard rijden
Als er een issue is die je me moet aansmeren is 't wel 95 "The greatest front driver of all time", de ITR gaat daar met de kroon lopen voor de Trophy.
De ITR wordt maar nét hoger ingeschat dan de ITR, maar 'ie ziet er (wat mij betreft) een pak slechter uit, ik weet niet of dat opweegt, maar ik beloof dat ik ermee zal rijden vooraleer ik iets koop...
Comment