Geen erg!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenGeen erg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDear god no
Nee sorry, ik kan daar écht ni over... Ik wil uitstappen en kunnen terugkijken naar m'n auto met enige bewondering, niet met een gevoel van misselijkheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIs er nu nog niks gekocht?
Comment
-
't Heeft niet veel gescheeld of ik had een bodje gedaan...
regret to be selling my clio trophy, but moving into town soon and have 5 cars so it's a bit much to have such a nice car and never drive it! Plus i'd quite like the money! Genuine reason for sale as above, this car has been cared for to the highest degree! Any of my good friends on here will vouch for this, and the amount spent on it backs that up.
This is arguably the best hot hatch ever to be made, a limited edition run of 500 cars to celebrate the end of the renaultsport clio 182 production. Here are some reviews:
The latest breaking UK, US, world, business and sport news from The Times and The Sunday Times. Go beyond today's headlines with in-depth analysis and comment.
This car will not be available for sale until the end of may 2009 but i will take a deposit if you genuinely want it!
2005 55 reg Clio 182 Trophy model. 54k miles FSH
0-60 6.8 seconds
Top speed 140mph
Insurance group 17
MOT October 2009, Tax Same
ABS
EBD
EBA
ESP
Cat1 Factory Alarm with anti hijack
Air conditioning
Cruise Control
Speed limiter
Sachs remote reservoir dampers(Cost £3000) refurbished by sachs UKs official dealer 3 months ago, 32 point fully adjustable.
Eibach factory springs
Speedline turini 16" anthracite factory alloys with Michelin Pilot Sports all round
Recaro trendline leather & alcantara bucket seats
Alcantara doorcards
Leather and alcantara rear seats
Focal component speakers etc
Brembo Sport discs with Ferodo DS2500 pads
Cambelt & aux belt done recently cost £600
New rear discs, pads & wheel bearings from renault @ £200
New exhaust centre section from renault
New wishbones & balljoints from renault
New steering column & track rod ends
New oil cap
Uprated headlights & silver indicators all round
Mazda 3 short aerial
Renault OE mats
Many other points.
Good points:
Car is amazing to drive & cheap to run for whoever buys it.
At least 38mpg
Great performance and handling.
Rare car to own, stand out from the crowd!
Bad points:
Slight kerbing on wheels
Front tyres will need replacing at some point in the next 5000 miles
Few stone chips here and there, this car is priced accordingly
Please inspect the car if you are interested, i will not let anyone drive it without fully comprehensive insurance listing the reg plate, their name & the modifications too.
Please PM me if you're interested, i will miss the car that's for sure
I'm looking for £7250, or you can take it as it is now for £6500.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten't Heeft niet veel gescheeld of ik had een bodje gedaan...
Verkoper ziet plots van verkoop af omdat er blijkbaar plots kosten aan zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenen na de herstelling komt ie terug te koop?
Jammer, stond me wel aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn indien niet: wat kost een linksgestuurd exemplaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat is RHD, er zijn 50 LHD's in Zwitserland maar die betaal je tegen de €20.000...
Renault Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKak, waardeverlies 0% ofwa?
Renault Sport
Dan nog, 't blijft geschift waardevast voor een "normale" auto eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenkoop eens een ITR.
Zeggen als ik begin te zagen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMaak een afspraak dat ik er eentje kan rijden en ik zal 't ongetwijfeld overwegen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zie Porker ook écht niet rijden in een ITR, hoe goed die gebakjes ook zijn.
Da's gelijk ... euhm ...Eva Mendes die uit een Dacia Logan zou stappen, ofzo. Ge moogt er aan liggen argumenteren wat ge wilt -> 't past niet.
Ten eerste vind ik de gelijkstelling van eVa aan Porker wel erg gewaagd!
Ten tweede is een ITR discutabel qua looks, maar onderhuids is het een parel. Dat valt niet te zeggen van een Logan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenuw vergelijking trekt op de ballen, heer gTa!
Ten eerste vind ik de gelijkstelling van eVa aan Porker wel erg gewaagd!
Ten tweede is een ITR discutabel qua looks, maar onderhuids is het een parel. Dat valt niet te zeggen van een Logan.Voorbeeld was nou niet 't beste als je aan 't analyseren slaat. Neem dan ... euhm ... Francesca Vanthielen die uit een TFATF-Supra stapt (gifgroen, blauwe neons, stickers en logo's, gigantische chroomvelgen, ...). Beter?
En Porker heeft toch ook zo'n semi-sjaloeki huidskleur gelijk Eva Mendes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHelemaal akkoord, maar ik had 't gewoon op de conclusie "dat dat m.i. echt niet te rijmen valt".Voorbeeld was nou niet 't beste als je aan 't analyseren slaat. Neem dan ... euhm ... Francesca Vanthielen die uit een TFATF-Supra stapt (gifgroen, blauwe neons, stickers en logo's, gigantische chroomvelgen, ...). Beter?
En Porker heeft toch ook zo'n semi-sjaloeki huidskleur gelijk Eva Mendes?
En zeg nu zelf... "kijk daar heb je Porker in z'n Honda" klinkt toch helemaal niet zo beroerd?
Dat laatste is feitheid!
Comment
Comment