Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
    hij negeert u

Comment

• Zekers niet slecht...

Comment

• Zeer vet zelfs, thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          hij negeert u

Echt hé

Hij wil iets dat geweldig op het circuit is, maar toch betrouwbaar en betaalbaar in onderhoud en stukken. Ik geef hem alles in 1 wagen en hij negeert dit gewoon

Nu koopt hij een E30 M3 en na 3 circuitdagen valt die oude doos in panne en kan hij de rekening niet betalen van de Bmw stealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
            Echt hé

Hij wil iets dat geweldig op het circuit is, maar toch betrouwbaar en betaalbaar in onderhoud en stukken. Ik geef hem alles in 1 wagen en hij negeert dit gewoon

Nu koopt hij een E30 M3 en na 3 circuitdagen valt die oude doos in panne en kan hij de rekening niet betalen van de Bmw stealer
            Maar ik zal er cool uitzien aan de kant van de weg

Comment

• Terwijl wij rondjes blijven rijden :p

Comment

• vergeet niet: Porker heeft er al héél wat rondjes en ragkilometers opzitten met zo'n 'oude E30-doos'. En eigenlijk heeft dat karretje hem maar érg weinig in de steek gelaten.

't is niet omdat dat een 'oude doos' is, dat dat ook noodzakelijk synoniem staat voor 'onbetrouwbaar', 'duur' en 'vaak in panne staan'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Als je een E30 M3 koopt wel ja. Als je een E36 koopt en je staat in panne, dan ben je de zoveelste tsjoek die op de vab zit te wachten

Comment

• Eigenlijk zou ik het jammer vinden om met een E30 M3 op circuit te gaan rijden, zo'n beestje moet je koesteren. Als ik dan iets zou tegenkomen op circuit met de wagen zou ik niet meer met mezelf kunnen leven

Comment

• T kraam is al weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                        plan b: hou je kraam om soms eens scheef te gaan en koop er dit gewoon bij:
                        http://cgi.ebay.co.uk/Renault-Clio-W...3A1%7C294%3A50
                        Je hinkt wel een maand achterop

Los daarvan, zeer vette Clio

Comment

Je hinkt wel een maand achterop

Los daarvan, zeer vette Clio
                          dedju, ik moet eens stoppen met in het verleden te leven. maar vroeger was alles beter.
                          anyway, die clio is vet, en voor dat budget kan er toch misschien nog een tweede kar bij dacht ik. en dat was het punt van een iets goedkoper maar toch zeer circuitwaardig speeltje

Comment

Met de snor van Leftlane misschien nóg cooler?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                              Eigenlijk zou ik het jammer vinden om met een E30 M3 op circuit te gaan rijden, zo'n beestje moet je koesteren. Als ik dan iets zou tegenkomen op circuit met de wagen zou ik niet meer met mezelf kunnen leven
                              Neeeh, zo'n karren moeten gereden worden. Als je echt het budget hebt om een exemplaar te kopen met 20.000km op de klok ofzo kan ik er nog inkomen, maar als ie al aan de 150.000 staat, wat maakt dat dan uit. Rijden moet dat beest.!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                http://cgi.ebay.de/1987-BMW-E30-M3-2-3-Motorsport-221PS-Track-Car-Kaefig_W0QQitemZ260414775222QQcmdZViewItemQQptZAut omobile?hash=item3ca1ee1fb6&_trksid=p3286.c0.m14&_ trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A131 8|301%3A0|293%3A1|294%3A50

In duitsland laten keuren met alles op fahrzeugbrief. Dan geef ik je een kans dat je het gekeurd krijgt.
                                al iemand naar deze auto gaan kijken?

Comment

E30 M3 Trackday-spec van m'n dromen is vrijgekomen, maar ik kan er helaas nu niet achter (hij is ook net iets boven budget, maar voor zoiets stretch ik wel 'ns), kans is miniem dat 'ie tegen eind juni nog vrij is..

Ondertussen heb ik contact met de eigenaar van deze Clio (http://clio-motorsport.blogspot.com/) die niet te kop staat maar 'ie is bereid 'm weg te doen voor een eerlijke prijs. Als m'n indruk irl van die Clio goed is, is de kans heel groot dat ik 'm neem. 't Is volledig wat ik zoek, en binnen budget..
                                  OVER de E30:
                                  denk dat hij al iets TE LANG opt net blijft staan...
                                  als het een goeie was.... dan was hij al weg denk ik... (gelik Alex zn car)
                                  ofwel ik hij overpriced...
                                  ik weet ook niet welke remmen er onder zitten...

denk dat de clio de beste keuze is.... al heeft hij natuurlijk niet hetzelfde IMAGO..;-)

Comment

• is wel een ombetante situatie als je student bent nu he...
                                    alle autosites en fora constant overlopen.... roland Garros op tv.... en zondag moet je dan eens gaan stemmen ook....
                                    dan zou een mens nog vergeten dat hij in de pauze van dit alles ook nog eens moet studeren ook....pfff ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mouly Bekijk Berichten
                                      is wel een ombetante situatie als je student bent nu he...
                                      alle autosites en fora constant overlopen.... roland Garros op tv.... en zondag moet je dan eens gaan stemmen ook....
                                      dan zou een mens nog vergeten dat hij in de pauze van dit alles ook nog eens moet studeren ook....pfff ;-)
                                      haha feit, had ik een examen van mobile.de was ik met glans geslaagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mouly Bekijk Berichten
                                        OVER de E30:
                                        denk dat hij al iets TE LANG opt net blijft staan...
                                        als het een goeie was.... dan was hij al weg denk ik... (gelik Alex zn car)
                                        ofwel ik hij overpriced...
                                        ik weet ook niet welke remmen er onder zitten...

denk dat de clio de beste keuze is.... al heeft hij natuurlijk niet hetzelfde IMAGO..;-)
                                        Hij staat nog te koop omdat de verkoper in 't buitenland is

Clio = wachten = moeilijk, we'll see...

Comment

Working...
                                        X