Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Haal een Silvia S15 kan je tenminste echt mee spelen

Comment

Een E30 M3 is natuurlijk een knappere M3 dan de E36, maar is net daarom meer een collector's item. Zo'n M3 koop je niet om gaan te raggen op circuit. Dat zou bijna heiligschennis zijn. Ook zou ik de ganse tijd bang hebben het ding in flarden te rijden. Vanaf dan is de waarde voor een groot stuk gedaald.

Zo'n E36 M3 heeft een veel lagere emotionele waarde, maar biedt wel 100% rijplezier. De waarde van deze wagens is ook op een dieptepunt gekomen waardoor je bij een wederverkoop je geld kan terugkrijgen. Als je stukken zou rijden aan zo'n E36 is het ook minder erg, omdat de stukken gemakkelijker te vinden zijn en ook minder duur zijn.

Wij weten allemaal wat jij van een wagen verlangt en hoe jij een wagen gebruikt. De E36 M3 is gewoon de beste keuze voor jou. Als berline is 'm daarbij ook nog eens een tikkeltje exclusiever dan z'n broers.

Een Porsche... Na de slechter ervaringen uit het verleden met een 964 raad ik u geen Porsche meer aan. Met die wagen heb ik regelmatig stukken gehad, en telkens heeft het mij duiten gekost. Mijn goesting in die auto was toen snel over.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Als je stukken hebt met een E36 M3 kost het ook duiten.

Maar misschien minder dan bij een 944, ja.

Comment

Ik vind een E30 M3 een beetje meer verzamelaarsgerief (lees: minder raggerief) dan de andere opties.
          Porsche lijkt me zoals gezegd duur in wisselstukken, onderhoud e.d. dus blijft de E36 M3 over.
          Maar ik waag me niet aan de rijtechnische details.

Comment

E30 M3. Uiteraard.

Comment

Qua looks zou ik zeker de E30 M3 kiezen, maar als je dan idd begint na te denken over de prijs en hetgeen wat je met die kar gaat uitsteken, zou ik toch schrik hebben om die vele euro's ineens te zien verdwijnen in een stukje schroot.
              Als 'iets goedkoper' alternatief zou ik dan de E36 M3 kopen, maar 't zou met spijt in het hart zijn eigenlijk.
              Verschrikkelijke keuze

Comment

e36 m3
                geen twijfel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Een E30 M3 is natuurlijk een knappere M3 dan de E36, maar is net daarom meer een collector's item. Zo'n M3 koop je niet om gaan te raggen op circuit. Dat zou bijna heiligschennis zijn. Ook zou ik de ganse tijd bang hebben het ding in flarden te rijden. Vanaf dan is de waarde voor een groot stuk gedaald.

Een Porsche... Na de slechter ervaringen uit het verleden met een 964 raad ik u geen Porsche meer aan. Met die wagen heb ik regelmatig stukken gehad, en telkens heeft het mij duiten gekost. Mijn goesting in die auto was toen snel over.
                  Een E30 M3 is in de eerste plaats gemaakt om mee te raggen.. alles wat slijt kan je vervangen

En .. omdat jij één slechte ervaring hebt gehad met je Porsche ga je aan Porker (groot Porsche liefhebber, hence zijn nickname) dat ineens afraden? Kan ik maar moeilijk begrijpen hoor...

Jij lijkt me toch niet zo'n kortzichtig persoon die bij een paar mankementen en irritaties ineens het volledige merk over dezelfde kam scheert he?

Comment

Met jouw rijstijl zou ik -met alle respect- geen E30 M3 halen.

Comment

als het uit de UK mag komen: http://www.pistonheads.com/sales/682554.htm
                      Voldoet denk ik perfect aan je vereisten (als je de rijtaks kunt ophoesten) Maar ze worden goedkoper en goedkoper. op mobile heb je er nu al voor 13.000. Tegen van de zomer vallen die in het budget.
                      Drift als de beste, AP remmen, billstein en eibach dempers rondom,... en de sound.

Mijn persoonlijke keuze zou een clio ragnotti ofzo worden. Strippen, rolkooi in en gaan.

Comment

E30!!!
                        Zonder twijfelen. Ik krijg zelf zin om die daar te gaan halen!
                        Koopje momenteel...

Comment

Tja ik kan niets anders dan Frekkel gelijk geven....
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

E30 ! Zelf qua looks is hij nog veel mooier dan de E36 en zeker de 944. Moest ik het geld hebben sont hij al in de garage.

Comment

Hoe gaat dit eigenlijk te werk om een auto van de UK naar België te halen? Hetzelfde als in duitsland of?

Comment

ja frank , je rijstijl heeft niet veel positieve commentaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Ben effe op postonheads aan 't grasduinen.

Die witte !!
                                  .. kost 43.000€
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    .. kost 43.000€
                                    Ding is nieuw. Niet helemaal gek, vind ik.

Comment

ze zijn maagdelijk mooi in wit...vorig jaar stond er in NL een mooie witte te koop, helemaal standaard met de 16" wieltjes erop...13.000 eur...dat was een mooie prijs voor een mooie auto!
                                      Porsche 996 GT3 RS
                                      Porsche 964 RS
                                      BMW ///M3 e30
                                      Mercedes c250 CDI AMG
                                      www.flamebox.be

Comment

Een witte SportEvo met rode lijntjes zou zalig zijn.
                                        Last edited by ; 13/02/2009, 12:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                          als het uit de UK mag komen: http://www.pistonheads.com/sales/682554.htm
                                          Voldoet denk ik perfect aan je vereisten (als je de rijtaks kunt ophoesten) Maar ze worden goedkoper en goedkoper. op mobile heb je er nu al voor 13.000. Tegen van de zomer vallen die in het budget.
                                          Drift als de beste, AP remmen, billstein en eibach dempers rondom,... en de sound.

Mijn persoonlijke keuze zou een clio ragnotti ofzo worden. Strippen, rolkooi in en gaan.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                          Tja ik kan niets anders dan Frekkel gelijk geven....
                                          Waarom willen jullie altijd en iedereen een Rover of MG aansmeren? Heb je die jongen ooit ook maar één woord weten zeggen waaruit je kan besluiten dat die wagen hem ook maar één zier interesseert?

OT: voor de looks E30, zonder twijfel. Maar zoals reeds aangehaald zou een E36 budgettair gezien de "slimmere" keuze zijn. Ik zou het ook moeilijk hebben om de knoop door te hakken.
                                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Working...
                                          X