Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 997 S of Porsche 996 Turbo?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Rij gewoon achteruit, anders? Heb je meteen ook 'n FWD, ben je ook zo tuk op.
    ga nog wat schakelen op 4500 toeren ofzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      ga nog wat schakelen op 4500 toeren ofzo
      Doe ik niet, te hoog.

Kan jij nou met je elleboog de grond raken als je 'n bocht neemt met je Oudi?

Comment

Doe ik niet, te hoog.

Kan jij nou met je elleboog de grond raken als je 'n bocht neemt met je Oudi?
        kom er eens op leunen wil je? Als je hem meer dan 2 cm ingeveerd krijgt krijg je wat(*)

*= nog niet bepaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          kom er eens op leunen wil je? Als je hem meer dan 2 cm ingeveerd krijgt krijg je wat(*)

*= nog niet bepaald
          Ah, blij te zien dat je niet aan CaRRDlitoïsme lijdt. Voortdoen aan een kar, iz the bizniz.

Geen 2 cm? Serie-jeus? Ding rammelt uiteen zeker?

Comment

Ah, blij te zien dat je niet aan CaRRDlitoïsme lijdt. Voortdoen aan een kar, iz the bizniz.

Geen 2 cm? Serie-jeus? Ding rammelt uiteen zeker?
            Vorige eigenaar had dat op het einde al gefixt, die ging er trackdays op zolder mee doen.
            SRD (http://www.sportsracing.be/main.aspx) heeft het onderstel en de afstelling geleverd ergens begin deze zomer. Factuurtje aanwezig, blij dat ik het niet heb moeten betalen

en jup, eerste duw komen de dempers nog wat op druk, 2'e duw is het eerder een goeie cm. Geen enkele rammel!

regel die trackday dus maar

Comment

Working on it.

Comment

Can't wait

Comment

997S, no doubt about it.

Gewoon omdat die kont zoveel lekkerder is dan van de 996.

Comment

Voor mij de 996 Turbo, heeft toch dat speciale meer dan een 997 S.

Comment

997 2S = mijn dreamcar na de 997 GT3
                      996 Turbo = #773 op mijn lijst van favoriete wagens

Simpelste poll in lange tijd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                        ik heb ook eens een volledige dag met een 996 Turbo rond gereden en ik heb 3 keer mogen tanken

gaat goe vooruit he

heb je foto's ?
                        Kheb er enkele fotos van getrokken savonds op onze oprit, die van het exterieur zijn dus niet goed, die van het interieur nog redelijk.. Wagen heeft nog geen 80000 kilomters gereden en is nu al 7 jaar oud.
                        Uiteindelijk ook 2 tanks erdoor gereden en als je dan ziet op wat voor een tijd / aantal km's dat maar is, absurd maar plezant,, het gemiddelde verbruik zal wel dik 20 liter geweest zijn..
                        Gaat ongeloofelijk goed vooruit, 1ste en 2de is gewoon zo bruut als iets..
                        Kben er echt zot van ( algemeen van Porsche eigelijk ) khad al met de 993 , 996, 997 meegereden ( dus niet zelf ), toevallig allemaal in cabrio, maar met deze dan echt zelf mogen rijden en dat is toch iets helemaal anders, nu kan ik het me pas voorstellen hoe zoiets aanvoelt.
                        Daarom ook dat het nu een zeer moeilijke keuze zou zijn tussen een 997 ( S ) of een 996 Turbo.
                        De 997 vind ik tijdlozer ( + nieuwer ) en heeft ook al power genoeg, maar een 996 Turbo is en blijft toch zoiets speciaals, niet super exclusief maartoch..
                        Daarom ook dat ik denk dat een 997 GT3 of Turbo gewoon het beste is van beide werelden, de tijdloze looks die de 996 toch minder heeft en dan nog eens meer power. Maar die kosten dan momenteel weer nog een pak meer.. En zo blijf je bezig

Comment

Working...
                        X