997 S bitte.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche 997 S of Porsche 996 Turbo?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenVoor mij de 996 Turbo indien ik de voorlichten mag wijzigen in die van de 997.
van zijn 996 Turbo de lichten vooraan veranderen naar een 997 ...
gelukkig hebben de kenners hier op het forum gezegd dat dit not done is
Comment
-
OT: maar deze heeft volledige kooi/kuipjes
en je zit graag op circuit,
vandaar: http://nl.autoscout.be/Details.aspx?id=124843790
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik zou voor de 993 tt gaan ..dat is nog een echte porsche
Dit dus: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...&pageNumber=10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenVoor mij de 996 Turbo indien ik de voorlichten mag wijzigen in die van de 997.
Comment
-
Pffff. Moeilijk. De 996 TT is één van de mooiste Porsches ooit, zeker een pak knapper dan de 997, maar of ik daarom een ouder model zou verkiezen?
Ach, laat ik maar voor de TT gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten'k Heb gisteren zo eentje zien rijden in Gent
Toen ik er iets over vroeg ging de eigenaar van die garage gewoon strijk van het lachen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende eigenaar van onze Delhaize wilde dit ook doen ...
van zijn 996 Turbo de lichten vooraan veranderen naar een 997 ...
gelukkig hebben de kenners hier op het forum gezegd dat dit not done is
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenHerinnert zich de Top Gear aflevering waar de 997 door Jeremy Clarkson wordt getest en hij ipv de 997 gewoon met de 996 gaat rijden. Ik zie eerlijk gezegd behalve de lelijke voorlichten ook bitter weinig verschil.
hij heeft intussen een 2daagse testrit achter de rug met een 997 Turbo
en hij heeft mij gezegd dat de 996 Turbo rap is , zeer rap ...
maar de 997 Turbo , awel dat is nog wat anders hoor zegt hij , beter/rapper /nieuwer
dus de ombouw komt er niet , ik denk dat hij toch een 997 Turbo gaat kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhij heeft intussen een 2daagse testrit achter de rug met een 997 Turbo
en hij heeft mij gezegd dat de 996 Turbo rap is , zeer rap ...
maar de 997 Turbo , awel dat is nog wat anders hoor zegt hij , beter/rapper /nieuwer
dus de ombouw komt er niet , ik denk dat hij toch een 997 Turbo gaat kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenMocht een 997 turbo in aanmerking komen dan was mijn keuze was heel snel gemaakt. Maar in deze poll prefereer ik de 996 turbo boven de 997 S maar met andere voorlichten. Ik wil er geen 997 van maken maar ik vind die voorlichten van de 996 gewoon pokkelelijk.
de 997 Turbo ismijn absolute droomwagen ...
(vlug straks eens kijken naar de lotto cijfers)
maar moest ik een 997S hebben zou ik ook al zeer content zijn hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende 997 Turbo ismijn absolute droomwagen ...
In deze poll zonder twijfel de 997S2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende 997 Turbo ismijn absolute droomwagen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenSame here alhoewel de 997 Turbo niet mijn droomwagen is maar eerder een overtreffende trap van de 997S. Mijn droomwagen blijft hoe dan ook de Ferrari 288 GTO
ik ben rapper content
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik ben rapper content
Comment
Comment