Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
997, zonder twijfel: veel mooier, veel efficiënter rijgedrag, beter afgeveerd (toch in geval van S met standaard PASM), betere versnellingsbak, percentueel betere restwaarde op termijn... kortom, gewoon de betere keuze.
Vanaf vanmiddag tot morgenvroeg een 996 Tuirbo mee naar huis gekregen.
1 tank al volledig erdoor gereden, niet normaal.
Nu ik er zelf al enkele honderden km's met heb kunnen rijden ben ik helemaal verkocht aan een Porsche, het hoeft eerlijkgezegd zelfs niet zo ene te zijn..
Zoals ik al dacht , een turbogat ? oke je voelt die wel nog neiger trekken vanaf een bepaald toerental, maar de acceleratie daarvoor is toch ook wel al indrukwekkend ( naar mijn mening ) Je moet toch echt al iets ongeloofelijks gewoon zijn om hier niet van onder de indruk te geraken.. Het snelste ervoor was een Z4 3.0 Coupe waar ik maar enkele uurtjes met heb kunnen rijden en dat ging al degelijk vooruit, maar in vergelijking met dit, damn..
Het geluid alleen al ( kheb spijtiggenoeg nog nooit iemand met een 996 Turbo zien en horen optrekken , maar binnenin vind ik het al prachtig ) en ook de sfeer die die wagen uitstraalt..
Kzou eigelijk allebei die wagens eens na elkaar willen horen optrekken, zowel als je er zelf in zit en als je van buitenaf kijkt.. Dan zou ik pas kunnen zeggen wat ik het knapste geluid vind van de twee.
Elke sportwagen heeft wel iéts vind ik.. Maar ik zou een wagen er echt niet voor laten staan mocht het ene geluid toch vetter zijn dan dat van de andere, looks, prestaties, afwerkingsniveau, betrouwbaarheid, exclusiviteit, die eigenschappen primeren toch meer voor mij.
Comment