Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT - BMW Z4 - Mercedes SLK - Porsche Boxster

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi TT - BMW Z4 - Mercedes SLK - Porsche Boxster

Mag ik aan de kenners eens vragen welke wagen ze zouden nemen als je kan kiezen uit deze 4 ?

Laten we wel ongeveer dezelfde vergelijken
    Audi roadster 3.2 V6, Z4 3.0 si, SLK320, boxster

Welke zou er als beste uitkomen, hou dan rekening met prestaties, degelijkheid, niet te hoge onderhoudskosten, ...

Ik zit te twijfelen tussen de SLK en Z4 , lichte voorkeur voor de Z4
    De Porsche zal zeker goed zijn maar het relatief snobistisch imago stoot mij wat af. De andere 3 zijn veel discreter.

Enfin, ik hoor graag jullie mening.
    90
    Audi TT
    11,11%
    10
    BMW Z4
    36,67%
    33
    Mercedes SLK
    15,56%
    14
    Porsche Boxster
    36,67%
    33

het staat gelukkig niet in je poll

de SLK is een 350

hoe goed de Beemer ook rijdt.... toch die Benz voor mij en graag met een 7Gtronic automaat

Comment

oops, de Porsche niet gezien

1: Boxster (S hoop ik toch?) (indien gewone Boxster dan zakt deze naar plaats 3 en stijgen de runner ups elk een plaats)
      2: SLK 350 7Gtronic
      3: BMW Z4 3.0si manueel
      4: Audi TT V6 Q6v

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        oops, de Porsche niet gezien

1: Boxster (S hoop ik toch?) (indien gewone Boxster dan zakt deze naar plaats 3 en stijgen de runner ups elk een plaats)
        2: SLK 350 7Gtronic
        3: BMW Z4 3.0si manueel
        4: Audi TT V6 Q6v

ergens anders kreeg ik wel al de opmerking ' de boxster is willen maar niet kunnen'

Kan daar misschien wel deels inkomen... een 911 of geen Porsche.

Bijgevolg vind ik het ook spijtig dat ze bij de Z4 een 2.0 en 2.2 aanbieden. Had voor mij best mogen beginnen bij de 2.5

Comment

Nissan 350z, is beter, heeft meer pk's (313pk, 3.5 v6, 0-100 in 5,7sec.) en is pakken goedkoper als de slk,z4, tt en Boxster, zowel de basisprijs als onderhoudskosten. En hem is nog bijzonder knap ook.

En de slk en tt vind ik echte gay auto's, de Boxster vind ik ook een gay auto en is veel te duur voor wat het maar is, en de z4 staat me niet echt aan qua design enzo...

Comment

Onzin, de Boxster is een volwaardige Porsche.

Comment

Ik leg op en ga voor een TT-S.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                Nissan 350z, is beter, heeft meer pk's (313pk, 3.5 v6, 0-100 in 5,7sec.) en is pakken goedkoper als de slk,z4, tt en Boxster, zowel de basisprijs als onderhoudskosten. En hem is nog bijzonder knap ook.

En de slk en tt vind ik echte gay auto's, de Boxster vind ik ook een gay auto en is veel te duur voor wat het maar is, en de z4 staat me niet echt aan qua design enzo...
                Deze speelt toch - voor mij - een lagere klasse.

Rijdt zeer goed, maar zeker niet beter dan de concurrentie (op de TT en SLK na). En voor dat geld kan je inderdaad niet missen. Maar 't is geen chique wagen, maar eerder een 2F2F geval. Over de vernieuwe VQ motor ook niks anders dan lof, waarschijnlijk dé beste V6 motor van het moment.

Maar het interieur en algemene materialen zijn belange niet op het niveau van de andere auto's hier in de poll.

En een Boxster is zeker niet té duur voor wat hij is, je betaalt en je krijgt kwaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

bedankt om de nissan er ook bij te betrekken maar eerlijk gezegd zie ik mijzelf nooit een japanner kopen.

Comment

Honda S2000

ga ermee rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Honda S2000

ga ermee rijden.
                      Idem! Uit alle roadsters zou ik deze het meest verkiezen als tweede wagen.

Voor de top vier lijst:
                      1) Zeker en vast de Porsche
                      2) bmw Z4
                      3) slk
                      4) TT

Als je kijkt naar inruilwaarde, betrouwbaarheid en rijplezier kan je met de Porsche niet veel misdoen. De honda S2000 blijft een understatement, waarmee je iets eigenzinnigs exlusiefs hebt met tonnen rijplezier. Doch als enige wagen zou ik hem niet moeten. Wie zei hier trouwens dat honda zijn onderhoudsprijzen veel te hoog lagen?

Comment

1. Audi TT (indien mogelijk TT-S)
                        2. Porsche Boxster ( maar liever Cayman)
                        3. BMW Z4
                        4. Mercedes SLK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          Honda S2000

ga ermee rijden.
                          Zie mijn commentaar op de Nissan.

Maar ja, het zou hoogstwaarschijnlijk ook mijn keuze zijn..

Zo eentje

klik

Comment

Doe mij maar een_willen_maar_niet_kunnen_Porsche, ik trek het me niet aan.

Comment

De BMW uiteraard.

Audi zegt me totaal niks, een Boxster al zeker niet, een SLK is een vrouwenbak en zo'n 350Z is niet zo knap als roadster vind ik.

Comment

Z4

Boxster

TT - SLK

Comment

Niet te hoge onderhoudskosten...

Bij Porsche kan dat toch wel oplopen heb ik steeds gehoord. Bij de andere merken zal dat ook niet het minimum minimorum zijn maar toch.

Comment

Voor wie koopt ge de auto? Voor u of voor uw imago? Fuck wat anderen denken en ga voor de Boxster. Momenteel verkrijgbaar als speciaal model rs60 spyder. Voordeel van de Porsche is zijn waardebehoud en het feit dat het een echte sportwagen is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      Voor wie koopt ge de auto? Voor u of voor uw imago? Fuck wat anderen denken en ga voor de Boxster. Momenteel verkrijgbaar als speciaal model rs60 spyder. Voordeel van de Porsche is zijn waardebehoud en het feit dat het een echte sportwagen is.

zou de Z4 ook niet in staat zijn waarde te houden ?
                                      Lijkt mij toch een rasechte roadster die bij velen serieus in de smaak valt.
                                      Ik weet dat hij NIET te vergelijken is met de Z8 maar de Z8 houd anders ook enorm goed waarde
                                      Ik zou mij best kunnen voorstellen dat de Z4 niet onder een bepaalde drempel zal zakken.
                                      Vroeg of laat voeren ze dit model af, en vervangen ze het door een Z2 of Z5, dan kan de Z4 eventueel een verzamel - cult objet worden.

Hoe dan ook, zoiets koop je voor het plezier. De werderverkoopwaarde is niet de belangrijkste factor

Comment

Voor een verzamelobject te worden zijn er te veel van geproduceerd denk ik. Kijk maar naar de Z3, die vind je nu vanaf 6000 euro ofzo, terwijl je voor een Boxster toch nog minstens 14.000 euro moet neertellen...nieuwprijs was natuurlijk ook wel hoger maar nieuw kostte een basis boxster niet 2.3x de prijs van een basis Z3.

Oorspronkelijk geplaatst door benzine Bekijk Berichten
                                        zou de Z4 ook niet in staat zijn waarde te houden ?
                                        Lijkt mij toch een rasechte roadster die bij velen serieus in de smaak valt.
                                        Ik weet dat hij NIET te vergelijken is met de Z8 maar de Z8 houd anders ook enorm goed waarde
                                        Ik zou mij best kunnen voorstellen dat de Z4 niet onder een bepaalde drempel zal zakken.
                                        Vroeg of laat voeren ze dit model af, en vervangen ze het door een Z2 of Z5, dan kan de Z4 eventueel een verzamel - cult objet worden.

Hoe dan ook, zoiets koop je voor het plezier. De werderverkoopwaarde is niet de belangrijkste factor

Comment

Working...
                                        X