Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat was je eerste auto? Anekdotes ?
Collapse
X
-
-
Hier is al een topic over, misschien samenvoegen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDe mijne was een BMW 525i (E28 ).
Was van oma geweest, schitterende bak en echt snel toen!
Zo ene:
Was ook meestal ergens onder die hoek te spotten toen
Comment
-
Mijn eerste auto: Volvo S40 1.8 van 1996.
Jawel... ik rijd na bijna 6 jaar dus nog altijd met mijn eerste auto rond.
Soms ben ik 'm beu en wil ik iets snellers/groters/comfortabelers, maar soms kijk ik er toch ook nog 's ffnaar om. Voor de meesten zal 't wel de zoveelste Volvo zijn, maar die eerste auto krijgt toch altijd 'n speciaal plaatsje in 'n autoliefhebbershart.
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
Mijn eerste en huidige auto. Heb er wel al een tweede bij :')
vlak daarvoor nen 4007 van bij ons opt werk
als er nen 4007 of 207 sporty int lichtgrijs van bij Bellevue staat in die straat, is dat meestal enen van bij ons
Comment
-
Audi A6 avant van begin jaren 90. er nog mijn eerste sollicitaties mee gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenMijn eerste auto: Volvo S40 1.8 van 1996.
Jawel... ik rijd na bijna 6 jaar dus nog altijd met mijn eerste auto rond.
Soms ben ik 'm beu en wil ik iets snellers/groters/comfortabelers, maar soms kijk ik er toch ook nog 's ffnaar om. Voor de meesten zal 't wel de zoveelste Volvo zijn, maar die eerste auto krijgt toch altijd 'n speciaal plaatsje in 'n autoliefhebbershart.
2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Saab 9000CSE 2.3T; met 200pk .. een wonder dat ik die nooit geplooid heb
Hier op de wintervelgen; in de zomer waren het de typische turbinevelgen met 3 spaken ..
Last edited by Alexanderr; 11/01/2010, 12:09.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Golf 2 TD intercooler goed voor mss 80 pk. Roette dat het niet meer schoon was, lag wrslk wel aan de velgen die erop lagen. Gelukkig maar eenhalf jaar mee moeten rijden. Daarna Golf 3 TDI, e36 M3. Allemaal zeer goede wagens, nooit veel problemen mee gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenstill rolling strong after 4,5 years
Comment
-
Mijn eerste wagen was een Hyundai Excell sedan met een 1.3i 12v onder de kap.
Best veel plezier aan beleefd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenSpijtig, want was precies een knap bakske!
thx
ja stond vrij proper (had ook een deukje laten weghalen voor aankoop 50/50 met de garage)
1500 euro betaald met 120 000km.Motor dronk wat olie(mijn rijstijl waarschijnlijk) was van een oudere man geweest.
de 1.6 was wat te licht voor de 75 en met de brede banden was de scherpte helemaal weg, maar voor een 18 jarige meer dan genoeg.
Comment
Comment