Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zou inderdaad niet slecht zijn want om dergelijke informatie terug te vinden met de zoekfunctie... Merci voor de link!

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

8 min fun met een ruf ruf

Comment

• Kheb intussen de foto's van mijne copain. 'Ringtool' + ringpic :

Foto's dateren van dindsdagavond 18/09/2007. Heb al eens gezocht of ik foto's vond van fotografen ter plekke maar twas zeer kalm toen. Indien jullie nog iets zouden vinden, post maar. Ik zou het ten zeerste appreciëren, danku .

Comment

• Toen was ik er ook.. Heb u niet gezien denk ik

Had net dit gepost op het vtm forum, ma blijkbaar lopen de nieuwe posts appart. Ipv de 2 fora's te linken aan 1DB of 1 ervan te sluiten, zo dwaas.

Nuja:

Paar weken geleden hebben ne maat en ik de Nürburgring bezocht, om de dag erna de IAA te bezoeken.

Het was op een dinsdagavond, het had al de hele dag goed geregend en de zon scheen nog geen 45 minuten. Daarbij zat de zon redelijk laag en aangezien de chauffeur het circuit amper kende, had dit gevolgen.

De auto:

Voor:

Na:

Tijdens:
          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Als ik dat filmke zo eens bekijk hebben julie ferm veel geluk gehad dat ge nog zelf van de baan geraakt zijt zonder de hulp van een takelwagen.
            Eigenlijk onverantwoord hoe julie de baan zij opgegaan, en dan al direct met de camera in de aanslag. Zou beter geweest zijn om eerst is enkele rondjes op het gemak rond te toeren en met 2 desnoods de baan en andere wagens in het oog te houden.
            Op deze manier breng je enkel jezelf en andere in gevaar. Op de Ring loert het gevaar achter elke bocht en berg en zeker wanneer het nat is.

Comment

• een gelukje dat het er zo verlaten bijlag

Comment

• Sjonge, jonge, jonge....

En dan nog online zetten....
                www.perfectshine.be

Comment

• Net gemist blijkbaar. Aan de lucht te zien, waart ge daar net voor ons want bij ons was het al donkerder. Bij ons eerste rondje was de zon net ondergegaan, net nog wat vervelend tegenlicht in het begin. We hebben ons in het eerste rondje ook bijna laten verrassen in diezelfde bocht . Nog een paar fotootjes van op de parking:

Comment

• Je geeft zelf toe dat je het daar amper kent. Best eerst verkennen bij mooi weer, niet voor niets het moeilijkste circuit ter wereld hé. Je reed nu wel niet snel en het was niet druk maar toch. Zulke toeren haal je niet op circuit uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk Berichten
                      Als ik dat filmke zo eens bekijk hebben julie ferm veel geluk gehad dat ge nog zelf van de baan geraakt zijt zonder de hulp van een takelwagen.
                      Eigenlijk onverantwoord hoe julie de baan zij opgegaan, en dan al direct met de camera in de aanslag. Zou beter geweest zijn om eerst is enkele rondjes op het gemak rond te toeren en met 2 desnoods de baan en andere wagens in het oog te houden.
                      Op deze manier breng je enkel jezelf en andere in gevaar. Op de Ring loert het gevaar achter elke bocht en berg en zeker wanneer het nat is.
                      1) andere wagens om in het oog te houden waren er niet
                      2) wat heeft de camera ermee te maken? Als passagier kan je toch niet veel anders doen
                      3) anderen in gevaar brengen? In heel het rondje is er ons 1 wagen voorbijgestoken. Dit was niet te vergelijken met ne zondagmiddag eh :s
                      4) de chauffeur had het circuit al ne keer gereden. Zelfs na enkele rondjes ken je de ring nog niet hoor
                      5) we weten goed genoeg wat de ring inhoud en wat de gevaren zijn. Chauffeur had trouwens met die wagen al aan een trackday meegedaan en weet hoe de wagen reageert. Die éne keer dat we van het circuit gingen was omdat we de bocht totaal niet zagen aankomen + aan de verkeerde kant reden. We reden dan nog niet eens snel
                      6) we hadden uiteindelijk een gemiddelde snelheid van 75 km/u, denk niet dat dat overdreven is.

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                      Sjonge, jonge, jonge....

En dan nog online zetten....
                      Wat is er verkeerd met dat online te zetten? Mensen houden van sensatie... ipv content te zijn. We zijn trouwens nooit dicht bij de vangrail geweest.

Jullie zien hier mss 10% van de gehele rit en dan nog enkele de slechtste kantjes... kwestie van conclusies te trekken.

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                      Zulke toeren haal je niet op circuit uit.
                      Waar dan wel? Moesten we het op de openbare weg gedaan hebben ging het zijn van 'zulke toeren haal je niet op de openbare weg uit'
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ach, wathever.

Moest je tijdens de dag zelf betrapt worden opfilmen mag je op de bank gaan zitten. Na een tweede keer heb je een baanverbod voor een paar maanden, en reken maar dat die moffen dat in het oog houden.
                        Ze houden namelijk niet zo van filmpjes met ongevallen en schuivers in.
                        Slecht voor de business daar. De "groenen" in Duitsland schuimen al langer dan vandaag het I-net af op zoek naar zo'n stunts, meestal veel erger dan die van jullie maar kom, alles wat ze maar kunnen gebruiken tegenover snelheids- en auto- minnende mensen om in de rechtbank een definitieve sluiting af te dwingen.

Het internet maakt je niet dommer, het laat alleen domhied aan iedereen zien...
                        www.perfectshine.be

Comment

• denk dan velen onder ons al stommer gedaan hebben
                          dan de opel-boys (ik zeker)
                          en zolang ze niemand anders in gevaar brengen denk ik niet
                          dat we ze op de vingers moeten tikken

liever dit dan rechts inhalen
                          of doorrijden met een olie-lek
                          of echt racen op de ring
                          of met je hele familie in je vw sharan een rondje doen

Comment

• denk dan velen onder ons al stommer gedaan hebben
                            Idd, op een zondag kom ik meestal om 08u aan, rij wat rondjes en ga dan een paar uur aan Adenauer Forst zitten, wat je daar allemaal ziet aan -klunzigheden- grenst aan de waanzin...

Maar filmen vanuit de auto is een BIG no !
                            Voor vele redenen, eentje ervan is bvb als je een heftige crash maakt, en de Politie/verzekering komt in het bezit van die band, kan je het wel schudden qua uitbetaling voor je wrak/medische kosten/...
                            www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                              Ach, wathever.

Moest je tijdens de dag zelf betrapt worden opfilmen mag je op de bank gaan zitten. Na een tweede keer heb je een baanverbod voor een paar maanden, en reken maar dat die moffen dat in het oog houden.
                              Ze houden namelijk niet zo van filmpjes met ongevallen en schuivers in.
                              Slecht voor de business daar. De "groenen" in Duitsland schuimen al langer dan vandaag het I-net af op zoek naar zo'n stunts, meestal veel erger dan die van jullie maar kom, alles wat ze maar kunnen gebruiken tegenover snelheids- en auto- minnende mensen om in de rechtbank een definitieve sluiting af te dwingen.

Het internet maakt je niet dommer, het laat alleen domhied aan iedereen zien...
                              ²²²²²²²²²²²²²

het verwonderd me dat het allemaal nog "toegelaten" wordt, ik ben er dankbaar voor en uit respect film ik niet! En moest ik filmen zwierde ik het niet online.

Comment

• wie ben ik om iemand te beoordelen , maar al na goed 4 bochten gaan jullie er al bijna af...nu is het circuit niet makkelijk vanbuiten te leren , maar dat vind ik nu toch al tamelijk vroeg om uit te schuiven...

ik ga er zowiezo niet meer op als het strontnat ligt...mijn ontmaagding is ook in volle regen gebeurt, en ik weet het nog als de dag van gisteren....het was met de 535 met goed 3000km op de teller .... man man ...dat leek daar een eeuwigheid te duren...en het was als rijden op eieren...

het is een circuit dat nog door té veel mensen onderschat wordt... je moet er respect voor tonen en niet denken dat je op de een of andere spelconsole bezig bent....hier krijg je geen nieuwe wagen na een crash...maar een dikke rekening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                  wie ben ik om iemand te beoordelen , maar al na goed 4 bochten gaan jullie er al bijna af...nu is het circuit niet makkelijk vanbuiten te leren , maar dat vind ik nu toch al tamelijk vroeg om uit te schuiven...
                                  Ze waren van plan om op het nieuwe circuit te rijden

Het circuit heeft zoveel hoogteverschillen als je met iemand meerijd heb je soms zo iets van eh moet gij ni beginnen remmen en soms iets van alle waarom rem je nu ah ja daarom. Denk dat het belangrijk is om een aantal rondjes traag te rijden en bij heuvels waar je het circuit niet meer ziet denk je maar dat er een bocht net achter komt! Veel met anderen meerijden helpt ook veel.

Comment

• Wanneer is de ring nog eens open op een maandag. Waar kan ik dat ook alweer nakijken?!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                      Wanneer is de ring nog eens open op een maandag. Waar kan ik dat ook alweer nakijken?!?
                                      Gewoon op de Site van Nürgburgring. www.nuerburgring.de daarna klik je op Events/Tickets bovenaan, daarna links in de keuzelijst kijken en klikken op Touristenfahrten, dan scroll je naar onder en zie je een lijstje met datums.

Op een maandag zie ik : Montag, 08.10.07 13:00 bis 19:00 Uhr
                                      Montag, 15.10.07 13:00 bis 18:30 Uhr
                                      Last edited by Matthi; 06/10/2007, 14:54.

Comment

• Thanks!

Comment

Working...
                                        X