Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @g55, gingen jullie normaal niet naar francorchamps?

nog wat piccies

Zoek de forummers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
      @g55, gingen jullie normaal niet naar francorchamps?
      Neen. 2 kameraden die meegingen hebben het laten afweten wegens het hebben van een kater, en toen had m'n broer er geen zin meer in. We hebben ook pas in de namiddag beslist toch naar de ring te gaan

Comment

• Zoek de forummers

[/quote]

rechts sam06, hoe was het bij u? wie was er mee me u?

volgende keer ga ik mee!!

Comment

• rechts sam06, hoe was het bij u? wie was er mee me u?
          volgende keer ga ik mee!!
          Echt wijs , op die foto zat Max dish naast mij , die heeft wel een leuk rondje gehad.
          3 rondjes gereden waarvan ik eentje aan een redelijk tempo gereden hebt.
          Zeker voor herhaling vatbaar !

Comment

• 't Zal je maar overkomen.
            Olie op de ring
            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• fuck zeg! iedereen gaat er daar af 'k zou niet graag die motorrijder zijn...das de enige met nen hoop schade wss...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
                fuck zeg! iedereen gaat er daar af 'k zou niet graag die motorrijder zijn...das de enige met nen hoop schade wss...
                ja idd zeker als em die curbstone meeneemt
                1978 BMW E21 323i
                2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                  't Zal je maar overkomen.
                  Olie op de ring
                  Damn Hij zal er wel ff niet goed van zijn die motorijder, zeker als het zo onverwachts is!

Comment

• Kan je eigenlijk in zo een geval de schade verhalen op diegene die "val, crash" onrechtstreeks veroorzaakt heeft?

Comment

• Dat is dus de dikke sh!t van tegenwoordig, ik heb zo een 911 GT3 de vangrail zien ingaan op een olievlek !
                      En echt INGAAN, half erover, total loss...
                      De auto (en chauffeur) van wie die olievlek was gebaarde achteraf erg onverschillig dat ie niks merkte, z'n auto (E30) stond wel op de parking, lekkend van de olie, met een verbrande geur eromheen.
                      Gelukkig voor de eigenaar van de GT3, als ze de dader niet kunenn vinden, heb je gewoon pech...

In een fractie is zoiets gebeurd, en daar doe je gewoon niks aan, zelfs niet met de beste ESP/ABD/CBC enz...

Daarom is het niet echt intressant meer om op Zondag wat snelle ronden te gaan doen, veel te gevaarlijk.

Het gros van de rijders ( ) lummelt maar wat aan, heeft van lijnen en cambers geen idee en hakt over de curbs alsof het niks is, sommige curbs daar zijn hoog genoeg om de onderkant van je auto helemaal open te rijten !
                      Voor je zoiets doorhebt, ben je algauw een paar 100 meter verder en is het kwaad al geschied.
                      www.perfectshine.be

Comment

• Wally, stop nu eens met zeuren over "slechte" chauffeurs op de Ring. Het heet ook "touristenfahrten" he, in sé is het helemaal niet de bedoeling dat je racing style gewijs over dat circuit scheurt.

Give and take..niet iedereen kan de skills voor de dag leggen die jij misschien wel hebt

Comment

• Ik zeur niet...

En heb het niet over slechte chauffeurs, wel over pipo's die de held uithangen en niet weten waar ze mee bezig zijn.
                          Olie en koelvloeitstof op de baan gooien zijn doodzonden.

Ik ben ook geen Ringmeister, maar voorzie wel wat er kan gebeuren, en als ik in de vangrail ga, zalhet zeker niet zijn omdat ik de cowboy heb uitgehangen !

Vb : als je met 5-6 auto's tegelijk naast en op minder dan een paar meter achter elkaar door Adenauer Forst gaat ben je wel heel fout bezig...

Of in diezelfde bocht, op drie ronden tijd, drie keer rechtdoor gaan, tja...

Als je er ooit zelf eens (hopelijk niet, en niet te erg) afgaat door een ander z'n schuld, omdat die schoon wou staan voor de fotoke's ofzo, of ineens iets met z'n auto doet waardoor een botsing onvermijdelijk is, dan zal je wel beamen wat ik hier aan het zeggen ben.
                          Last edited by Wally; 19/09/2007, 07:26.
                          www.perfectshine.be

Comment

• BMW CSL / N'ring Nordschleife: Never change a winning team!

Zegt dit genoeg?

Comment

• Dit behoort in het Nurburgring topic

MOVED

Comment

• Dit is misschien iets voor de beginnende Ringrijders.

Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                                  Ik zeur niet...

En heb het niet over slechte chauffeurs, wel over pipo's die de held uithangen en niet weten waar ze mee bezig zijn.
                                  Olie en koelvloeitstof op de baan gooien zijn doodzonden.

Ik ben ook geen Ringmeister, maar voorzie wel wat er kan gebeuren, en als ik in de vangrail ga, zalhet zeker niet zijn omdat ik de cowboy heb uitgehangen !

Vb : als je met 5-6 auto's tegelijk naast en op minder dan een paar meter achter elkaar door Adenauer Forst gaat ben je wel heel fout bezig...

Of in diezelfde bocht, op drie ronden tijd, drie keer rechtdoor gaan, tja...

Als je er ooit zelf eens (hopelijk niet, en niet te erg) afgaat door een ander z'n schuld, omdat die schoon wou staan voor de fotoke's ofzo, of ineens iets met z'n auto doet waardoor een botsing onvermijdelijk is, dan zal je wel beamen wat ik hier aan het zeggen ben.

Je hebt gelijk, maar je moet niet telkens heel die lithanie posten. Post iets over het heerlijke gevoel!

Je houdt toch van de Ring of niet?

Comment

• Ja geweldig,

Gehakte worsten, gillend rubber, lekkere meiden (moet je die gastvrouw van ons pensionnetje eens bekijken, , fok man), mooie auto's, stinkede remmen...

En elke keer weer wat te doen...
                                    Net een nieuwe motor/turbo in m'n auto gezet, en de turbo is alweer richting UK, ik was net met en U bommenwerper aan het rijden afgelopen zondag...
                                    www.perfectshine.be

Comment

• Even een vraagje. Wij hebben onze uitstap naar het salon in Frankfurt gecombineerd met een ritje ring dinsdagavond. Het was heel rustig en dus ideaal om eens kennis te maken met circuit (wat een kick ). Ik vraag me af of er door de week ook fotografen actief zijn en waar hun foto's dan te vinden zijn (links)?

Danku

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                                        Even een vraagje. Wij hebben onze uitstap naar het salon in Frankfurt gecombineerd met een ritje ring dinsdagavond. Het was heel rustig en dus ideaal om eens kennis te maken met circuit (wat een kick ). Ik vraag me af of er door de week ook fotografen actief zijn en waar hun foto's dan te vinden zijn (links)?

Danku
                                        Beste is je te registreren op http://www.touristenfahrerforum.de/forum/

Daar is een aparte rubriek voor foto's, en daar zul je er zeker wel vinden.

Let wel op: om je te registreren moet je echte naam gebruiken in formaat Voornaam - Naam

Dixit leftLane

Comment

• Ik denk dat we langzaam aan maar 'ns een sticky zouden maken

Comment

Working...
                                          X