Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ten opzichte van die andere 2 niet neen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Ten opzichte van die andere 2 niet neen
      ²

Die groene 911 is een Techart GT Street overigens.

Comment

• Leuk

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zou beter die show aan de andere kant van de bareel geven...
          www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
            Zou beter die show aan de andere kant van de bareel geven...
            zo zijn er veel

Hij zal wss geërgerd zijn dat de ring weer dicht is

een goede maand geleden was ik er op een doordeweekse dag, een nederlander met zijn afgeragde 325i E30 vond het plezant om driftend door de draai te gaan op de parking!

Comment

• Volgende week ben ik er weer, moet wel een en ander inhalen dit jaar.
              Slechts 3x geweest (incl vorige week... ), maar ja, wat kan je daar gaan doen met een auto waar een nieuwe motor inzit die nog moest ingereden worden...
              www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                Leuk

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                And i quote : "gefilmt door: Joey"

Comment

• Morgen ga ik naar de ring
                  Zijn er toevallig nog van hier die gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    And i quote : "gefilmt door: Joey"

Da komd er dan van he

Comment

• Mijn eerste ringervaring was er eentje met klamme handjes. Het begon te regenen als ik aan mn rondje begon en bij het minste dat je op het gas ging in de bochten was de kont weg. Kheb in mn eerste ronde dan ook 3 wagens tegen de vangrail zien hangen. Maar tis zeker voor herhaling vatbaar!!!

Comment

• Ons ma gaat morgen naar een rommelmarkt en ze vroeg om eens te komen kijken of alles wel weg mocht van spelletjes enz uit den kindertijd.

wat zag ik daar

Comment

• 't was weer zalig vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk Berichten
                            't was weer zalig vandaag

Jullie?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

couldn't agree more.
                              Zalig weertje, en men eerste stapjes gezet op de ring vandaag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Jullie?
                                Als je het op die Z3 hebt, dat is een gewone, en geen Z3M Zie je onder andere aan het kofferdeksel...
                                Ik was er met de Focus en G55 en Avantus met de Mondeo. Ford meeting am Ring!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sam06 Bekijk Berichten
                                  couldn't agree more.
                                  Zalig weertje, en men eerste stapjes gezet op de ring vandaag.
                                  Met welke auto was jij mss daar?

Comment

Echt eh
                                    Het was mijn eerste keer aan de ring ik was er al zot van maar nu ik er echt ben geweest ben ik verslaafd!
                                    Die sfeer, die auto's, die geur, dat geluid en die baan ik kreeg er maar niet genoeg van
                                    Ben eerst aan de parking van de barelen gaan geilen en dan naar de Brünchen gegaan, ongeloofelijk om daar gewoon te staan kijken.
                                    Die Viper ging regelmatig even dwars en er was een Mitsu Evo die zon lekkere rallydrift voor men neus trok
                                    Ik wil zo snel mogelijk nog eens en dan er ook eens echt mee op rijden.

Comment

Met welke auto was jij mss daar?
                                      ik denk een 318is, volgens mij heb ik deze ook gespot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        ik denk een 318is, volgens mij heb ik deze ook gespot
                                        idd een diamantschwarze e30 318is met Mtech II kit

Comment

• 318is meeting at the ring

't was zalig, inclusief de heen en terugweg!

Comment

Working...
                                          X