Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Cool, ik zie dat je met een blauwe MCS rijdt, je gaat toevallig niet omdat er daar iets georganiseerd is door een of andere miniclub in NL ? Heb paar maten uit NL die er ook gaan zijn en een er van zit namelijk ook in die miniclub, hij komt helaas wel niet met zijn MCS gezien 'ie momenteel een probleem heeft met die auto.
Ik zal er zijn met m'n donkergrijze S60 (te herkennen aan 18" BBS en ringsticker )
zelf rijden tiens ivanov ..den 23e zijn we ingeschreven op ne trackday op de Ns...wss rijden we zondag al naar daar om al een beetje in het ritme te komen
zelf rijden tiens ivanov ..den 23e zijn we ingeschreven op ne trackday op de Ns...wss rijden we zondag al naar daar om al een beetje in het ritme te komen
Aha, er staat niks in mijne agenda voor den 22 en 23 ste.
Mijne mobi is dan ook vrij, kan dus wat komen suporteren met enkele fans...
Cool, ik zie dat je met een blauwe MCS rijdt, je gaat toevallig niet omdat er daar iets georganiseerd is door een of andere miniclub in NL ? Heb paar maten uit NL die er ook gaan zijn en een er van zit namelijk ook in die miniclub, hij komt helaas wel niet met zijn MCS gezien 'ie momenteel een probleem heeft met die auto.
Ik zal er zijn met m'n donkergrijze S60 (te herkennen aan 18" BBS en ringsticker )
Idd, we hebben met een aantal afgesproken in Venlo, en van daaruit naar Adenau....
Speedhunters is an international collective of photographers, writers & drivers with a shared passion for uncovering the world's most exciting car culture stories.
Comment