Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eens zien of dit lukt, plaats = Brünnchen, km 14 (in de 2de bocht gebeuren er veel ongevallen, hier wordt je gezien en ga je soms wat te veel op de gas staan, ni doen dus...)
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Zal volgende keer mijn co-piloot wat werk geven tijdens rondje Ring...
Ik zal proberen de volgende keer aan mijn co-piloot de locatie, snelheid en remzone laten inspreken tijdens het filmen (zal zijn werk hebben ) > ik ook want rijden en op mijn teller kijken is ni simpel...
Zal dan de ronde in 9.45min. (is voor iedereen te doen bij rustig verkeer) afleggen zodat iedereen zijn tempo kan bepalen...
Dit om diegene die pas zijn eerste Ring ervaring niet als samengeperst blik wil ervaren...
De snelste crash staat op 7 sec., ja 7 sec, hoe doe je dit.. wel zoek maar eens op YouT....
Speed I'van
Nürburgerfan sinds 2001 (en steeds voorzichtiger....)
Bijna zeker, moet soms bril aandoen, de leeftijd hé...
Na Brünnchen heb je het gedeelte Pflanzgarten (plankgasssssss....
Als er geen begrenst Smartje voor je hebt...
Knappe pagina! Ook goed om de namen van de bochten en stukken eens op te frissen, nog steeds ken ik ze niet allemaal vanbuiten. De rechte lijn ziet er wel stukken anders uit, gewoon tussen de hagen. Valt ook op dat het bos nog zo fel gegroeid is...
snelheidsgevoel tussen die heg door moet echt fenomenaal zijn
Comment