Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toerke Gijse zalige mens

Comment

• dacht dat hij dat echt zij voor de grap ma nee, iedereen leert nog bij toere iedere dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
        Toerke Gijse zalige mens
        Mijn madam heeft hier de laatste 2 uren al zeker 5 keer spontaan beginnen lachen als ze terug denkt aan mijn "vraagje"

@Nurburgringlovers :

Zondag ( en maandagmorgen ) ben ik te herkennen met mijn A4 blad in mijn hand waar alle goede spotplaatsen op staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Yep 't is opgelost ,
          bwa ze lachen hier liever met de "domme" mensen dan ze te helpen he
          Ela ela, er zijn er die weldegelijk geholpen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Ela ela, er zijn er die weldegelijk geholpen hebben
            Mo tuurlijk sjoe

ps : Ela werkt voor mij

Comment

@Nurburgringlovers :

Zondag ( en maandagmorgen ) ben ik te herkennen met mijn A4 blad in mijn hand waar alle goede spotplaatsen op staan
              als ge "nen echte vent zijt" ga je dat toch "vanbuitenleren hé"

Comment

Mo tuurlijk sjoe

ps : Ela werkt voor mij
                Een liedje opgedragen aan haar
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                  als ge "nen echte vent zijt" ga je dat toch "vanbuitenleren hé"
                  Op weg naar de ring ga ik dat toch proberen

nie woa we

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Knap verslag(je) !
                    sjance dat Gilles er niet bij was,
                    dan hadden we 800regels gehad
                    iedere toonaard per rpm zou beschreven worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Een liedje opgedragen aan haar
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Ik kan u nu zeggen dat ze dat liedje zo beu is als eum ja , awel ja beu he

Comment

Ik kan u nu zeggen dat ze dat liedje zo beu is als eum ja , awel ja beu he
                        moeten we je die tekst bezorgen of kan je dat uit je hoofd meezingen?????
                        merci man, you made my day!!!!!!!!!!!!! (in een echte KUTweek)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                          moeten we je die tekst bezorgen of kan je dat uit je hoofd meezingen?????
                          merci man, you made my day!!!!!!!!!!!!! (in een echte KUTweek)
                          op 1m19 ela ela ela

REMASTERED IN HD!Get Rihanna’s eighth studio album ANTI now:Download on TIDAL: http://smarturl.it/downloadANTIStream on TIDAL: http://smarturl.it/streamANTId...

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

• Base fee for attendance of armco truck: €150
                            • Removing damaged armco: €10/metre (x2 or x3 or x4 for multiple-height sections)
                            • Replacement armco: €31/metre (x2 or x3 for double/triple height)
                            • Removing damaged armco posts: €5.10 each
                            • Replacing armco post: €39 each
                            • Safety car attendance: €82 per 30 mins (car + 2 people)
                            • Circuit closure: €1,350 per hour
                            • Recovery truck: €190 (inc VAT)
                            • Hospital stay & air ambulance: Let's just say, do NOT go there without travel insurance! (Though a European Health Card - which replaced the E111 - may cover the hospital bit.)
                            Everything except the recovery truck is then subject to 19% VAT.
                            wat kost het als je gewoon valt met de moto?
                            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                              http://www.youtube.com/watch?v=OdGzy...layer_embedded

wat kost het als je gewoon valt met de moto?
                              Neerleggen, zelf weer opstaan en zelf weer verder rijden met dezelfde machine?
                              Zolang het neerleggen beperkt is tot het gras of het asfalt?

Vermoedelijk niets.. maar je moet dan geen oliespoor of andere vloeistoflekkage veroorzaakt hebben natuurlijk

Comment

• dat kost waarschijnlijk niets zolang je geen hinder veroorzaakt. maarja, het wordt dan sowieso vlaggen en hulp zoeken om de moto aan de kant te zetten en te bekomen. wat als je moto moet worden getakeld?
                                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                  wat als je moto moet worden getakeld?
                                  Dat heb je net zelf gepost, recovery truck

Comment

• Dan toch een paar fotos gekocht en deze vind ik toch wel de vetste
                                    Is trouwens van tijdens die 8:57 lap die hier paar paginas terug staat, je kan de cameraopstelling goed zien

Comment

@Nurburgringlovers :

Ge kunt ook ne laptop kopen (als ge er nog genen hebt) en die meebrengen. Dan moet ge niks meer printen ... veel milieuvriendelijker!

En nu ga ik nog wat 351 g/km CO2 uitstoten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Ge kunt ook ne laptop kopen (als ge er nog genen hebt) en die meebrengen. Dan moet ge niks meer printen ... veel milieuvriendelijker!

En nu ga ik nog wat 351 g/km CO2 uitstoten.
                                        Tot zondag?

Comment

• www.myringresidence.de
                                          nieuwe appartementen met garage direct aan Breidscheid.

Comment

Working...
                                          X