Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk ben van gisteren op de ring tot donderdag.
Vandaag de 2 focus Rs mannen tegengekomen, ferm leuk ritje gehad van beiden! Ferme machines!
Merci voor de leuke middag he mannen!
Weer was al 2 dagen schitterend, lekker warm en hier en daar een wolkje waar niks uit is gevallen.; rs driver en ik op de achterbank die lekker aan het kltesen waren gelijk 2 oude péékes , en naast u de vriendin van rs driver die constant giechelde en jij maar geconsentreerd achter u stuur om alles uit uwe boot te halen en dan nog ne porsche gt3 in de zak gezet
. Echt het was ne zalige rit en chapeau om met zo'n slee over de ring te tjeezen
Tot nog eens
op de ring
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk ben van gisteren op de ring tot donderdag.
Vandaag de 2 focus Rs mannen tegengekomen, ferm leuk ritje gehad van beiden! Ferme machines!
Merci voor de leuke middag he mannen!
Weer was al 2 dagen schitterend, lekker warm en hier en daar een wolkje waar niks uit is gevallen.
Gebt een eindje met mn pa staan praten toen ik een toer gaan doen was met de 6.
Amuseer je nog daar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenAh, da waarde gij!
Gebt een eindje met mn pa staan praten toen ik een toer gaan doen was met de 6.
Amuseer je nog daar!
Aangenaam, ik heb even met uw pa gebabbeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenGraag gedaan , het was echt ne toffe dag . goed gelachen en leuke momenten beleefd op de ring , vooral met uwe ring- boot. 't Was de max; rs driver en ik op de achterbank die lekker aan het kltesen waren gelijk 2 oude péékes , en naast u de vriendin van rs driver die constant giechelde en jij maar geconsentreerd achter u stuur om alles uit uwe boot te halen en dan nog ne porsche gt3 in de zak gezet
. Echt het was ne zalige rit en chapeau om met zo'n slee over de ring te tjeezen
Tot nog eens
op de ring
Ferm spel! We spreken zeker nog eens af!
Vandaag toch maar eens getimed en in de gietende regen, alleen in de auto + 2 flesse olijfolie en 2 zakken kolen voor ons kampvuur 10:45 gereden. Een paar porsches serieus in't zak gezet en van den enen nog een compliment gekregen (die met z'n splinternieuwe GT3 RS in't blauw), hij kon me in dat weer amper bijhouden en voor zover ik kon horen moest hij een viteske weerschakelen om me over te kunnen ^^
Ruitsenwisserkes stonden wel op turbo want je zag nog amper wat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk wil ook terug!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenGij kunt zagen gelak e wijf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichtenmet de csl??
soit, zoals CX zegt was het een leuke dag alleen is hij voor mij iets later begonnen omdat ik mn roes nog aan het uitslapen was
Comment
Comment