Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    volledig akkoord,
    proberen uit te vissen of er een testdag/track-day is, dan heb je (zoals vandaag) een hele dag fun!!!
    Persoonlijk verkies ik de weekdag. Niet druk en kan je je eens lekker laten gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
      Persoonlijk verkies ik de weekdag. Niet druk en kan je je eens lekker laten gaan.
      op donderdag kan ik om 14u vertrekken van op mijn werk

Comment

Tenzij ge zoals Nas en ik daar staat een avond en de ring van de 2.5h welgeteld 10 minuten open is

Comment

• Freitag, 16.04.10 14:15 bis 19:30 Uhr

Iemand interesse?

Comment

• Goesting om nu donderdag te gaan? Het is van 18h tot 19.30h open. Genoeg voor 3-4 rondjes te doen, ik moet mijn auto toch roderen dus was sowieso van plan om te gaan

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Freitag, 16.04.10 14:15 bis 19:30 Uhr

Iemand interesse?
            Of vrijdag

Comment

• Dan ga ik liever vrijdag, 18 - 19.30 is echt wel kort.

Comment

• Deal

Dank je voor de info over het resto'tje gisteren, ik was diegene die belde. Waar er een rode kever staat, daar is het

Comment

• Was makkelijker uit te leggen dan de exacte locatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Freitag, 16.04.10 14:15 bis 19:30 Uhr

Iemand interesse?
                    I might... Dan, of zondag...

Never mind. Ik moet vrijdag om 20u in Brussel zijn.
                    Last edited by ; 12/04/2010, 17:37.

Comment

't schijnt dat gij een serieus pakske kunt sturen, nice!!!

Thnx voor 't compliment ik probeer mijn best te doen en mijn kar veilig van A naar B te krijgen bij voorkeur zo snel mogelijk
                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        I might... Dan, of zondag...

Never mind. Ik moet vrijdag om 20u in Brussel zijn.
                        Als het weer goed is ga ik denk ik vrijdag, vertrek dan recht van het werk.
                        Zondag wordt lastig om thuis verkocht te krijgen denk ik, zit zaterdag al op Folembray

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Als het weer goed is ga ik denk ik vrijdag, vertrek dan recht van het werk.
                          Zondag wordt lastig om thuis verkocht te krijgen denk ik, zit zaterdag al op Folembray
                          Tip: Nog 1 plaats vrij met Belgians on Track vrijdag 30 april, Abbeville!

Gilles en ik gaan al.

Comment

• Vrijdag
                            30 April 2010
                            Mettet
                            85 €
                            VOLZET

Ik zit daar al (op 2 wielen weliswaar)

Comment

op donderdag kan ik om 14u vertrekken van op mijn werk
                              Is dat een invitatie?

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Tenzij ge zoals Nas en ik daar staat een avond en de ring van de 2.5h welgeteld 10 minuten open is
                              Das wel minder ja :s

Comment

• Vrijdag... Met de 5... tempting!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Is dat een invitatie?
                                  deze week niet,
                                  sorry,
                                  morgen drift/slalom-cursus (naast de RING)
                                  en ben nu al oververmoeid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                                    Ja ,
                                    maar jullie waren al weg denk ik . Ik ben pas aangekomen om 15u .

Ben u ooit eens tegengekomen in centrum Brussel. (ik was wel te voet) Fantastische RS4!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Ben u ooit eens tegengekomen in centrum Brussel. (ik was wel te voet) Fantastische RS4!
                                      Kan goed zijn , ik moet daar regelmatig zijn voor het werk. Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Tip: Nog 1 plaats vrij met Belgians on Track vrijdag 30 april, Abbeville!

Gilles en ik gaan al.
                                        Blijkbaar reeds volzet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                                          Blijkbaar reeds volzet
                                          we zagen een speedster, maar omdat we hem snel naderden wisten we: NOT Dentrax, this one too slow
                                          heb je die oranje gezien: mooi maar OOK traag,
                                          je was de enige om de speedster-eer hoog te houden

Comment

Working...
                                          X