Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenPersoonlijk verkies ik de weekdag. Niet druk en kan je je eens lekker laten gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenPersoonlijk verkies ik de weekdag. Niet druk en kan je je eens lekker laten gaan.
Comment
-
Goesting om nu donderdag te gaan? Het is van 18h tot 19.30h open. Genoeg voor 3-4 rondjes te doen, ik moet mijn auto toch roderen dus was sowieso van plan om te gaan
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenFreitag, 16.04.10 14:15 bis 19:30 Uhr
Iemand interesse?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenFreitag, 16.04.10 14:15 bis 19:30 Uhr
Iemand interesse?
Never mind. Ik moet vrijdag om 20u in Brussel zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten't schijnt dat gij een serieus pakske kunt sturen, nice!!!
Thnx voor 't compliment ik probeer mijn best te doen en mijn kar veilig van A naar B te krijgen bij voorkeur zo snel mogelijkU hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenI might... Dan, of zondag...
Never mind. Ik moet vrijdag om 20u in Brussel zijn.
Zondag wordt lastig om thuis verkocht te krijgen denk ik, zit zaterdag al op Folembray
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls het weer goed is ga ik denk ik vrijdag, vertrek dan recht van het werk.
Zondag wordt lastig om thuis verkocht te krijgen denk ik, zit zaterdag al op Folembray
Gilles en ik gaan al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenop donderdag kan ik om 14u vertrekken van op mijn werk
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTenzij ge zoals Nas en ik daar staat een avond en de ring van de 2.5h welgeteld 10 minuten open is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIs dat een invitatie?
sorry,
morgen drift/slalom-cursus (naast de RING)
en ben nu al oververmoeid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenJa ,
maar jullie waren al weg denk ik . Ik ben pas aangekomen om 15u .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenBen u ooit eens tegengekomen in centrum Brussel. (ik was wel te voet) Fantastische RS4!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenTip: Nog 1 plaats vrij met Belgians on Track vrijdag 30 april, Abbeville!
Gilles en ik gaan al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenBlijkbaar reeds volzet
heb je die oranje gezien: mooi maar OOK traag,
je was de enige om de speedster-eer hoog te houden
Comment
Comment