Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vertrek dadelijk naar ginder,eens een kijkje gaan nemen,een toertje op de ring zit er niet in,ik vrees dat mijn baas dat niet apprecieert met de firmawagen
Overnachten in een pensionnetje op 3km en morgenvroeg fris aan de start van de Caterham slalom en drift academy
er een paar zijn er vandaag
en wij gaan morgen,
maar wss genenene om te touri-fahren
Oh maar ik ook niet hoor. Heb er jaren geleden een goede 10 ronden gereden met de moto en ik denk dat het daarbij blijft.
De mix auto's/moto's is niet mijn ding.
En om nou met de familie-diesel-break erop te rijden is ook niet alles. De B258, B257 en consorten en een mooie toeschouwersplek langs de ring zullen mijn dag wel weten te vullen. Spijtig dat er door de week zo weinig volledige dagen zijn waarop er TR zijn.
Oh maar ik ook niet hoor. Heb er jaren geleden een goede 10 ronden gereden met de moto en ik denk dat het daarbij blijft.
De mix auto's/moto's is niet mijn ding.
En om nou met de familie-diesel-break erop te rijden is ook niet alles. De B258, B257 en consorten en een mooie toeschouwersplek langs de ring zullen mijn dag wel weten te vullen. Spijtig dat er door de week zo weinig volledige dagen zijn waarop er TR zijn.
volledig akkoord,
proberen uit te vissen of er een testdag/track-day is, dan heb je (zoals vandaag) een hele dag fun!!!
Comment