Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Driving to the Nurburgring in my BMW 130i. I chose to make a fast motion video of our last trip to the ring on a misty Autumn day. The other cars are an Audi A5…
You don't have permission to access /7154659 on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
De vorige keer ik de porsche waste was ik eventjes m'n pul ss&s kwijt, vervolgens verzette ik de wagen en hoorde ik een ontploffinkje .
Heb je nog een pul Super Slick & Suds staan of iets dat er op gelijkt?
Heb je ook iets voor een chrome uitlaatstuk wat deftiger te krijgen?
Ben je thuis ?
De vorige keer ik de porsche waste was ik eventjes m'n pul ss&s kwijt, vervolgens verzette ik de wagen en hoorde ik een ontploffinkje .
Ben je thuis ?
You don't have permission to access /7154659 on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Gij zit op t werk en de server blokkeert da.
Ik heb da hier ook
Ik kan dat dus niet zien. Wa hebt ge eigenlijk gefilmd? Het stuk in Duitsland ofzo?
Gans de baan van bij hem thuis tot aan de ring.
Ge weet wel, da stuk waarbij er 2 auto's constant van hem weg trekken en ge hem zijn kas ziet opfretten
Ben je thuis ?
Ik kan er binnen 5 minuten omkomen .
Herkenbaar, maar dan met een pot metal polish, plots was heel de oprit wit
Comment