Of de klok van 't circuit, dat gaat ook. Zo heeft mijn vriendin vorige keer mijn eerste twee rondjes ever op de ring geklokt zonder da'k het wist op een hoge 12 minuten. Ni slecht voor een eerste keer (in 't echt dan) met een 118D.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWTF.
Mijne maat heeft daar eens gevraagd wa da moet kosten. Blijkbaar kunt ge voor 420€ ne Scirocco huren 2.0TFSI om 1 dag mee te knallen.
Als ge met een paar man zijt wordt da wel interessant
En omnium zal ook niet op die wagens zitten zeker? Dus kan eventueel een duur dagje worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk dacht wel dat er maar weinig km's inclusief zijn in die prijs en dat het tarief/km behoorlijk hoog is
En omnium zal ook niet op die wagens zitten zeker? Dus kan eventueel een duur dagje worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenOf de klok van 't circuit, dat gaat ook. Zo heeft mijn vriendin vorige keer mijn eerste twee rondjes ever op de ring geklokt zonder da'k het wist op een hoge 12 minuten. Ni slecht voor een eerste keer (in 't echt dan) met een 118D..... met dank aan GTR evo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHoe was jullie eerste keer?
Het is aangeraden om een passagier mee te nemen die al op de ring gereden heeft zeker?
Anders rij je echt verloren daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat, of een voorrijder.
Anders rij je echt verloren daar.), en wist dus wel wanneer de gevaarlijke stukken kwamen. Voor de rest (bochtsnelheden, rempunten e.d.) heb ik me uiteraard niet op het spel gericht, maar gewoon erg conservatief gereden, een beetje zoals ik het gemiddelde Eiffel- of Ardennenbaantje zou aanpakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat, of een voorrijder.
Anders rij je echt verloren daar.
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenIk ben de eerste keer alleen gegaan, zonder voorrijder, gewoon hup de baan op. Ik vond dat reuze meevallen. Ik kende wél de volgorde van de bochtencombinaties al redelijk uit het hoofd (Forza 1 & 2 op xbox), en wist dus wel wanneer de gevaarlijke stukken kwamen. Voor de rest (bochtsnelheden, rempunten e.d.) heb ik me uiteraard niet op het spel gericht, maar gewoon erg conservatief gereden, een beetje zoals ik het gemiddelde Eiffel- of Ardennenbaantje zou aanpakken.
Comment
-
Ik had toen wel een passagier bij, maar zonder baankennis. Zowiezo wel handig om het achteropkomend verkeer mee in de gaten te houden.
Eerste keer op de ring voor mij was ergens in november, toen het in ieder geval rustig op de baan was. Heb toen bewust maar 1 rondje gedaan.
Was leuk
Comment
-
Eerste maal was zonder passagier...
Heb op voorhand wel geoefend op de simulatie op de PC, nl GTR evo.... ik moet zeggen dat dit toch wel een zéér grote hulp is.... Je kent hierdoor de bochencombinaties goed, de ideale lijn, de rempunten etc.....helpt je om in het echt reeds in je eerste rondje vlot vooruit te gaan.....
OK de hoogteverschillen, G krachten en dergelijke zijn indrukwekkend en niet simuleerbaar... maar dat ben je snel gewoon....
Zo'n simulatie is volgens mij dan ook ideale voorbereiding.... trouwens F1 piloten doen ook niets anders in de aanloop naar een Grand Prix gezien de beperking van vrije trainingen etc.......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHoe was jullie eerste keer?
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenPijnlijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenEerste maal met Speedster in de regen. De lange bocht na Hatzenbach breekt onverwacht de achterkant uit. Na wat sideways te schuiven gelukkig rechtgekregen zonder offroad of tegen de vangrail te knallen. Het was nadien een vrij rustig rondje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenBij u idd wel ja1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesKlinkt mss belachelijk, maar als je het circuit eigenlijk van buiten kent van in videogames, maakt dat iets uit in het echt?
Kwestie dat je toch min of meer weet waar je ongeveer hoe hard kan en wat er aan komt, of ga je dan nog steeds verloren rijden?
Alleen de hogteverschillen en de bultjes enzo kunnen je er al af doen gaan.
Waar je in het spel flat out gaat doe je dat in het echt soms belange niet !
Ook het camber is in het spel niet of nauwelijks van tel, dat is IRL wel wat anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGe weet toch dat rondjes timen = vissen achter een bezoekje aan de vangrail
Ik zou begot ni weten wat ik daar gereden heb, en eigenlijk interesseert het mij ook niet
Achteraf kon ik dan vaststellen dat er elke ronde redelijk wat seconden vanaf gingen, zonder dat ik me focus op die tijd.
Elke ronde is aftasten, rempunten oefenen, lijnen perfectioneren, enz...
Ik ben niet van plan om die vangrail op te zoeken, het is mij gewoon om de fun te doen.
En met die aangepaste Swift is het heel wat veiliger dan met een standaardwagen.
Comment
Comment