Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan je aan de ring ook aan de vangrails staan, of is het echt achter ijzeren hekjes? kom je toe met een 18-55 lens? want kheb eigl geen zin om men telelens mee te nemen
Gisteren om half drie richting ring gegaan. Het was za-lig.
Best erg druk, maar dat was geen punt. Ook ineens een ringcard aangeschaft. Moet wel zeggen dat je aanzienlijk bespaart op de rondprijs als je er ineens een voor vier ronden koopt ofzo!
Zelf ook nog een rondje gedaan en fijn ter hoogte van een leon topsport kunnen blijven (tegen de helft wel afgehaakt om de remmen wat te sparen).
Tegen het einde wel een uur naar een gesloten ring kunnen kijken, er was weer een redelijk zwaar accident gebeurd blijkbaar.
Kan je aan de ring ook aan de vangrails staan, of is het echt achter ijzeren hekjes? kom je toe met een 18-55 lens? want kheb eigl geen zin om men telelens mee te nemen
telelens zal je moeten meenemen. niet erg als het een 55-200 of 70-300 is, dat weegt toch niets.
Ik ga morgen ook eens voor de eerste keer naar de ring, hopelijk dat het weer goed blijft.
Iemand sugesties voor een goede weg om naar ginder te rijden? Niet echt binnen baantjes, liever een goed stuk autostrade om eens volledig gas te kunnen geven.
Ik ga morgen ook eens voor de eerste keer naar de ring, hopelijk dat het weer goed blijft.
Iemand sugesties voor een goede weg om naar ginder te rijden? Niet echt binnen baantjes, liever een goed stuk autostrade om eens volledig gas te kunnen geven.
Aha, het is naar de ring dat je gaat . Moest ik kunnen zou ook meegaan maar moet werken .
Mss. in mijn verlof dat ik eens ga ,het zou ook de eerste keer zijn.Wel opletten van uw banden hé rij ze niet kapot en de leute . Het weer zal meevallen ideaal denk ik , dus geen schrik hebben dat hij warm loopt de motor
Comment