Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
    Ik ga morgen voor zondag voorspellen ze regen
    Damn, goesting
    Is het zaterdag de moeite (evenveel als zondag)? Da's toch ook heel de dag TF hé?

Comment

• Bedankt Stradge!

De rit op de NS zal het misschien wel versneld hebben, maar anders had ik gegarandeerd hetzelfde voorgehad binnen x-aantal dagen. Puur slijtage denk ik.

Wel extra lastig natuurlijk omdat het zo ver van huis is. Gelukkig ben ik tijdelijk aangesloten bij een wegenhulporganisatie via Total (ff reclame, maar dat mag want ben er echt content van). Takelkosten naar de dichtstbijzijnde garage dus volledig gratis. Miserie is natuurlijk dat ik 'm terug ginder moet gaan halen, maar dan koppelen we dat maar aan een tweede bezoek aan de ring hè

't Was wel 2am wanneer we thuis waren, maar daar was nu eenmaal niks aan te doen.

Cash & Mercedeske, merci trouwens om mee te wachten ginder!
      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
        Bedankt Stradge!

De rit op de NS zal het misschien wel versneld hebben, maar anders had ik gegarandeerd hetzelfde voorgehad binnen x-aantal dagen. Puur slijtage denk ik.

Wel extra lastig natuurlijk omdat het zo ver van huis is. Gelukkig ben ik tijdelijk aangesloten bij een wegenhulporganisatie via Total (ff reclame, maar dat mag want ben er echt content van). Takelkosten naar de dichtstbijzijnde garage dus volledig gratis. Miserie is natuurlijk dat ik 'm terug ginder moet gaan halen, maar dan koppelen we dat maar aan een tweede bezoek aan de ring hè

't Was wel 2am wanneer we thuis waren, maar daar was nu eenmaal niks aan te doen.

Allez, nogal een meevaller dan.
        Ook chance dat het niet op uwe roadtrip naar Frankrijk gebeurd is

Comment

• Klopt, het had erger kunnen zijn. Denk maar aan die man met z'n M3 die ginder gecrasht was . Heb je de heli nog zien aankomen? Kwam mss net aan nadat je vertrokken was.
          nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Fürstentum Liechtenstein
            Ik ben er 2 jaar geleden eens geweest, in Vaduz gestopt om te eten.
            Ongelooflijk nette "stad" maar het was er zo doods

Comment

Klopt, het had erger kunnen zijn. Denk maar aan die man met z'n M3 die ginder gecrasht was . Heb je de heli nog zien aankomen? Kwam mss net aan nadat je vertrokken was.
              Ja ik heb hem nog gezien, doet je toch ff beseffen waarom ze het de "groene hel" noemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                Ik ben er 2 jaar geleden eens geweest, in Vaduz gestopt om te eten.
                Ongelooflijk nette "stad" maar het was er zo doods

Veel postbussen en banken

Comment

Bedankt Stradge!

Haha ik had deze keer ook pech bij het terugkomen van de ring. Platte band net voor holland dan nog.
                  Heb ook zo'n pechkaart van Total, niet gebruikt gewoon bandreparatiekit. Was ook al snachts dus... Ook pas om 2u thuis omdat ik maar 80 kon rijden.

Kosten: nieuwe band (zat wat metaal in en veel reparatiekwet, toch voor de zekerheid weg), nieuwe vulling bandenkit. Hoop dat het voor u nog meevalt, denk maar dat beter is dan crashen op de ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Forumvolk am ring:

Benoit, de rechtstreekse link naar de webcam is http://www.nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg.
                    Bij die link die jij gebruikt staat er blijkbaar nogal wat reclame op, bij de rechtstreekse link natuurlijk niet

Comment

• Ik ga morgen, TF van 11:00 tot 19:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        Ik ga morgen, TF van 11:00 tot 19:30.
                        Wij zullen er ook zijn
                        We huren een swift sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                          Benoit, de rechtstreekse link naar de webcam is http://www.nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg.
                          Bij die link die jij gebruikt staat er blijkbaar nogal wat reclame op, bij de rechtstreekse link natuurlijk niet
                          Maar de link die Benoit gebruikt bewaard alle foto's van de laatste week bij.
                          En daarop kan je dan bekenden tegenkomen. De rechtstreekse link laat alleen de huidige foto zien.
                          2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                            ietekes voor de crash in Brünchen...
                            http://www.ruhrpropeller.de/en/wp-co...009/rar102.jpg
                            Zalig!

Comment

• Morgen slecht weer zeker? Iemand een goeie site waar ik het weer voor de NS in het oog kan houden?

Comment

• Het is ook AvD-oldtimer GP op het GP-circuit.. Ook wel de moeite.
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Het is ook AvD-oldtimer GP op het GP-circuit.. Ook wel de moeite.
                                  3 vrienden zijn reeds daar voor deze mega oldtimermeeting te beichtigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Morgen slecht weer zeker? Iemand een goeie site waar ik het weer voor de NS in het oog kan houden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                      Maar de link die Benoit gebruikt bewaard alle foto's van de laatste week bij.
                                      En daarop kan je dan bekenden tegenkomen. De rechtstreekse link laat alleen de huidige foto zien.
                                      Hehe ik was net van plan om te reageren, maar je hebt inderdaad alles gezegd wat gezegd moet worden
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3
                                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• nog altijd mistig op de Ring,
                                        al heel de ochtend...ooit eens mogen terugkeren,
                                        alleen de M5-taxi's mochten erop

Comment

Working...
                                        X