Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
    Als je daar overal rustig rijdt is er echt zo goed als geen kans dat je crasht.

Wij reden nochtans zeer rustig.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Jij mag niet rijden
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Hard to believe. Heb nu een stuk of 10 rondes gedaan steeds aan een normaal tempo en heb nog niet 1 sec gehad waarop de wagen iets anders deed dan ik had verwacht... (tenzij 1x in de regen maar ik had het toen ook wat uitgelokt )
        -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
          en vooral opletten voor de "zotte" engelsmannen !!!! want die veroorzaken regelmatig dat de ring effkes gesloten word!!!
          écht he, sommgen van die gasten pakken dat veel te serieus op allemaal

Comment

Gas lossen als je op de top van de heuvel komt is uit den boze.

Comment

• Die gaan daar dan ook een weekend naar toe met trackday ingesteldheid, terwijl het meestal totaaaal niet zo is.

Comment

• Wij hebben dit weekend geweest
                Prachtig weer! Wij waren er vroeg bij! Rond 10u was het nog erg kalm eerst 2 rondjes op het gemak 1 met het busje 1 met swift sport! Dan naar pinocho gaan eten en tot 4u overal gaan kijken! Heb dan ff binnen gesprong bij rent4ring en swift sport gehuurd voor halve dag en daarmee 6 rondjes gevlogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moyaert Bekijk Berichten
                  Wij hebben dit weekend geweest
                  Prachtig weer! Wij waren er vroeg bij! Rond 10u was het nog erg kalm eerst 2 rondjes op het gemak 1 met het busje 1 met swift sport! Dan naar pinocho gaan eten en tot 4u overal gaan kijken! Heb dan ff binnen gesprong bij rent4ring en swift sport gehuurd voor halve dag en daarmee 6 rondjes gevlogen
                  Hoeveel kost zoiets?

Comment

• 22 € per ronde

75 € voor 4 ronden

145 € voor 8 ronden

250 € voor 15 ronden

390 € voor 25 ronden
                    Last edited by ; 20/04/2009, 09:28.

Comment

• blijft maar duurder en duurder worden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        blijft maar duurder en duurder worden..
                        Ja ok, maar als je dan gaat rijden ginder met zo een volvo S40 eco-ding compenseert dat weer he

Comment

• Zijt ge daar nu verzekerd of niet?

Comment

• 1. kijk je polis na
                            2. touristerfahrten = misschien
                            3. misschien: als onverantwoord rijden kan aangetoond worden: NIET
                            als je met een goede advokaat voor de dag komt: mss WEL
                            Joriske heeft lang moeten wachten maar is uitbetaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                              Mijn idee is : ofwel rijdt je voluit, ofwel blijf je van de baan ... als je wat in de weg gaat rijden van anderen, doe het dan beter niet.
                              Ik zou eerder het tegendeel beweren: op touristenfahrt dagen rij je zeker niet voluit. Daarvoor dienen andere dagen?

Comment

• Enkele hier denken dat ze M. Schumacher of Sabine Schmitz zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Ja ok, maar als je dan gaat rijden ginder met zo een volvo S40 eco-ding compenseert dat weer he
                                  ik zou dat niet doen, met die eco banden glij je zo van de baan

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                  Ik zou eerder het tegendeel beweren: op touristenfahrt dagen rij je zeker niet voluit. Daarvoor dienen andere dagen?
                                  idd, er zijn ook gewone trackdays op de ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                    Doe het zoals ik, en er is echt geen probleem... ga op een rustige moment op de baan, en neem een bijrijder mee, liefst eentje die de baan kent... die kan twee dingen voor je doen, uitleggen wat je te wachten staat na de volgende bocht, en telkens achteruit kijken voor opkomend verkeer en je daarover briefen... Zo kan jij je in je eerste ronde concentreren op de baan en je auto... uiteraard wel zelf ook in de spiegels blijven kijken, maar zo'n extra paar ogen doen wonderen...
                                    Meer moet daar niet aan toegevoegd worden! Zo'n extra stel ogen kan indd veel doen de eerste X rondjes, want je hebt je handen best vol. Misschien een 'domme' tip in veel mensen hun ogen, maar haal u GT4 voor op de PS2 of GTR op PC en leer op die manier de baan al redelijk goed kennen, ik heb gemerkt dat dat toch al wat helpt. Natuurlijk doet dat niks aan de rijervaring, maar je weet ongeveer aan wat je je moet verwachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      Meer moet daar niet aan toegevoegd worden! Zo'n extra stel ogen kan indd veel doen de eerste X rondjes, want je hebt je handen best vol. Misschien een 'domme' tip in veel mensen hun ogen, maar haal u GT4 voor op de PS2 of GTR op PC en leer op die manier de baan al redelijk goed kennen, ik heb gemerkt dat dat toch al wat helpt. Natuurlijk doet dat niks aan de rijervaring, maar je weet ongeveer aan wat je je moet verwachten.
                                      Ik vind dat net gevaarlijker, want dan DENK je dat je de baan kent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
                                        Hoeveel kost zoiets?
                                        Als ik het goed tel heb ik ong 54€ per ronde betaald
                                        (Huur auto + opleg extra km's + brandstof + 15rondenkaart)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Ik vind dat net gevaarlijker, want dan DENK je dat je de baan kent.
                                          Je moet natuurlijk niet de baan op gaan dan met als idee 'we gaan hier nu eens direct stevig door iedere blinde bocht kunnen knallen omdat ik dat spelleke heb gespeeld', dat zou maar wat dom zijn.
                                          Het woord kent is slecht gekozen, herkent was beter. Ik ben er van overtuigd dat je het tracé van de ring veel sneller zal kunnen onthouden door die spelletjes. Maar je zal natuurlijk niet beter gaan weten waar gas te lossen, bij te geven enz; dat de meesten 50 ronden nodig hebben om de ring in praktijk al een beetje te kennen zegt genoeg zeker he...

Comment

Working...
                                          X