Vandaag naar de Ring geweest,
vroeg vertrokken dus 'binnendoor' van net voor Aachen
echt toffe weg: dikke aanrader t.o.v. filtskasten/wegenwerken-autostrades
drukke bedoening
topwagens: GT3 en RS, gallardo, 993GT2-look-a-likes, elise, M3, M5, alle porsches,...Mini's van mini-motorsport
voor mij belangerijke notities: Porsche is (met Morgan) nog altijd mijn grote favoriet,
wel met sportuitlaat, EN niks gaat boven de sound van een Luchtgekoelde
lambo viel tegen (was een oranje SE), dan liever F430 (stationair veel indrukwekkender+meer bully van uiterlijk)
die italiaan met zijn 911 van enkele posts terug: die kon het nog niet, ramde bijna een tragere rijder van
de baan en was ook de hoofdoorzaak dat ik niet zelf op de Ring ging
'k was aan het twijfelen of ik nu toch niet eerst met iemand zou meerijden of het vandaag al zou aandurven
maar eigenlijk vind ik de mini te nerveus voor de ring,
hij is superleuk op 'kleine baantjes', maar boven 160 vind ik het welletjes,
verder erg genoten van mijn cooperS op de wegen naar en rond de Ring (weg langs 'hohe acht' of zoiets: slechte staat ma zeer leuk)
zelfs het gedreun van banden/motor en windgeruis stoorde niet (had oordopjes meegenomen maar niet gebruikt)
nu de mini lang genoeg in huis is,
en zijn eerste grote roadtrip maakte
zal ik hem maar eens voorstellen
vroeg vertrokken dus 'binnendoor' van net voor Aachen
echt toffe weg: dikke aanrader t.o.v. filtskasten/wegenwerken-autostrades
drukke bedoening
topwagens: GT3 en RS, gallardo, 993GT2-look-a-likes, elise, M3, M5, alle porsches,...Mini's van mini-motorsport
voor mij belangerijke notities: Porsche is (met Morgan) nog altijd mijn grote favoriet,
wel met sportuitlaat, EN niks gaat boven de sound van een Luchtgekoelde
lambo viel tegen (was een oranje SE), dan liever F430 (stationair veel indrukwekkender+meer bully van uiterlijk)
die italiaan met zijn 911 van enkele posts terug: die kon het nog niet, ramde bijna een tragere rijder van
de baan en was ook de hoofdoorzaak dat ik niet zelf op de Ring ging
'k was aan het twijfelen of ik nu toch niet eerst met iemand zou meerijden of het vandaag al zou aandurven
maar eigenlijk vind ik de mini te nerveus voor de ring,
hij is superleuk op 'kleine baantjes', maar boven 160 vind ik het welletjes,
verder erg genoten van mijn cooperS op de wegen naar en rond de Ring (weg langs 'hohe acht' of zoiets: slechte staat ma zeer leuk)
zelfs het gedreun van banden/motor en windgeruis stoorde niet (had oordopjes meegenomen maar niet gebruikt)
nu de mini lang genoeg in huis is,
en zijn eerste grote roadtrip maakte
zal ik hem maar eens voorstellen
Comment