Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag naar de Ring geweest,

vroeg vertrokken dus 'binnendoor' van net voor Aachen
    echt toffe weg: dikke aanrader t.o.v. filtskasten/wegenwerken-autostrades

drukke bedoening
    topwagens: GT3 en RS, gallardo, 993GT2-look-a-likes, elise, M3, M5, alle porsches,...Mini's van mini-motorsport

voor mij belangerijke notities: Porsche is (met Morgan) nog altijd mijn grote favoriet,
    wel met sportuitlaat, EN niks gaat boven de sound van een Luchtgekoelde
    lambo viel tegen (was een oranje SE), dan liever F430 (stationair veel indrukwekkender+meer bully van uiterlijk)

die italiaan met zijn 911 van enkele posts terug: die kon het nog niet, ramde bijna een tragere rijder van
    de baan en was ook de hoofdoorzaak dat ik niet zelf op de Ring ging

'k was aan het twijfelen of ik nu toch niet eerst met iemand zou meerijden of het vandaag al zou aandurven
    maar eigenlijk vind ik de mini te nerveus voor de ring,
    hij is superleuk op 'kleine baantjes', maar boven 160 vind ik het welletjes,

verder erg genoten van mijn cooperS op de wegen naar en rond de Ring (weg langs 'hohe acht' of zoiets: slechte staat ma zeer leuk)
    zelfs het gedreun van banden/motor en windgeruis stoorde niet (had oordopjes meegenomen maar niet gebruikt)

nu de mini lang genoeg in huis is,
    en zijn eerste grote roadtrip maakte
    zal ik hem maar eens voorstellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
      Voor de onwetenden :

Op de 'Ring gelden de normale verkeersregels !
      Links inhalen, lichten aan, snelheidsborden respecteren.
      Er staan idd snelheidsindicaties, zoals aan Breidscheid (70) en brunnchen (ook 70).

70 aan Brünnchen???

Aan Breidscheid dat wist ik, en Döttinger Höhe ook...maar Brünnchen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        Dan was er nog een gele 993 RS die volledig raceklaar gemaakt was. In de lange rechtse voor de Karouselle merkte ik een oliespoor op, op het rechte stuk voor de Karouselle zag ik een flinke blauwe rookwolk en het oliespoor bleef maar doorgaan... achter de karouselle had hij dan toch eindelijk zijn wagen in het gras geparkeerd

Als het over zaterdag gaat, en als het na Bergwerk was, dan heeft een blauwe Avantgarde 993 GT2 dat oliespoor gelegd, is een hele discussie over op TF forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

maar die heeft maar 354pk; met een fiat die van goede huize komt rijdt dit je inderdaad niet los, eerder integendeel...
          Het was idd dit model.

Wou ons dus niet voorbij laten en komt mij daarna uitschijten met de boodschap
          dat m'n Fiat niet thuishoort op de Ring. Tja.

Comment

• Tja je mag nu eenmaal niet rechts inhalen he

Comment

• I was not the driver, sir!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Als het over zaterdag gaat, en als het na Bergwerk was, dan heeft een blauwe Avantgarde 993 GT2 dat oliespoor gelegd, is een hele discussie over op TF forum.
                Idd, hij was dat, ik heb nog op hem getuut

Comment

Hij heeft een discussie gestart om te weten te komen wat de kosten zullen zijn

Comment

TF forum?? excuses voor mijn onwetendheid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stijne Bekijk Berichten
                      TF forum?? excuses voor mijn onwetendheid...

edit: 't is niks

Comment

• Gaat hem blijkbaar een ferme duit kosten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          Gaat hem blijkbaar een ferme duit kosten

1 uur sluiting NS: 1.350 EUR
                          1 x personeel per uur: 55 EUR
                          1 Streckenfahrzeug per uur: 33,20 EUR
                          1 Kg olie-bindmiddel:1,66 EUR

Als je dan weet dat ze 160 kg bindmiddel nodig hadden, dan is het voor die gast een dure zondag

Comment

1 uur sluiting NS: 1.350 EUR
                            Dat gaat nog vind ik nog te doen.

Want eigenlijk, op zo'n hoogdag, een uur niemand er meer oplaten.

Het is te zien hoe ze berekenen, maar al is het een uur, ze maken toch ferm verlies.

Alhoewel, aan de andere kant, alle andere dingen worden appart berekend.
                            K'heb er eigenlijk geen zicht op....

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Der zit een kind op u motorkap
                              ik had dat klein kind direkt rammel gegeven. zo jong en al op mijn auto komen zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk Berichten
                                Gaan er members komende zondag naar de ring?
                                Ja.

M-optic en ik zullen normaalgezien aanwezig zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                ik had dat klein kind direkt rammel gegeven. zo jong en al op mijn auto komen zitten
                                Ik zou hem gewoon omverrijden

Kutkind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                  Ligt aan het weer en of de 500 gemaakt is.

Indien ie klaar is, ga ik kilometers malen.
                                  veel km's?

anders mag je eens tot ergens in de vogezen bollen...

Comment

Hij heeft een discussie gestart om te weten te komen wat de kosten zullen zijn
                                    maar ik meen ergens gelezen te hebben dat er ook een zwaar accident gebeurd was op Brunnchen. worden de kosten voor het sluiten vd ring dan nie gedeeld?

en wat was de oorzaak vh olieverlies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snellen_Eddy Bekijk Berichten
                                      maar ik meen ergens gelezen te hebben dat er ook een zwaar accident gebeurd was op Brunnchen. worden de kosten voor het sluiten vd ring dan nie gedeeld?

en wat was de oorzaak vh olieverlies?

Ik quote het maar even in het Duits wegens gebrek aan kennis..

Ölrücklaufleitung zwischen Filterkonsole und Thermostat

Wat betreft die kosten, geen idee eigenlijk...

Comment

Ik quote het maar even in het Duits wegens gebrek aan kennis..

Wat betreft die kosten, geen idee eigenlijk...
                                        dus gewoon een terugloopleiding vd olie... dan valt de schade aan de wagen zeer goed mee als hij direct ad kant is gegaan

Comment

• edith
                                          Last edited by ; 14/08/2007, 01:13.

Comment

Working...
                                          X