Als je wilt dat ze je inhalen, dan moet je rechtshouden en je pinker opzetten. Maar is dat naar links of rechts?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenLaat hem, hij is nu BMW-lover...
Problemen?!?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianRally Bekijk BerichtenGaan er members komende zondag naar de ring?
Indien ie klaar is, ga ik kilometers malen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenProblemen?!?!
Maar aangezien jouw kennis van Mercedes-Benz bijna ontoereikend is, zou ik het jammer vinden dat je je nu keert naar BMW.
Alhoewel is BMW natuurlijk ook een leerrijk merk.
Genoeg gezeverd, doe wat je wil, man met de examenbaard...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenLigt aan het weer en of de 500 gemaakt is.
Indien ie klaar is, ga ik kilometers malen.http://de.weather.com/weather/local/GMXX2527
Zal mijn ogen open houden voor een 500E op belgische platen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbtw, toen we aan pinocchio zaten passeerde er een belg met een E500 met Limited wielen... of het effectief een limited was ... geen idee
Dat ding was iig AF
Als ie tegen dees week-end gemaakt is... Ik ben ginds.
Nascar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbtw, toen we aan pinocchio zaten passeerde er een belg met een E500 met Limited wielen... of het effectief een limited was ... geen idee
Dat ding was iig AF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIs ook moeilijk te zijn als ie gewoon voorbij rijdt. Je zou het interieur moeten zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDie hebben die lederen bekleding met 'motief' zeker?
idd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMaar aangezien jouw kennis van Mercedes-Benz bijna ontoereikend is,
Wtf wil dit zeggen?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGenoeg gezeverd, doe wat je wil, man met de examenbaard...
Aha, dan heb je me vandaag nog niet gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWtf wil dit zeggen?!Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenGenoeg gezeverd
Oké, je kent er iets van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenStrijkgaaaaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAha, dan heb je me vandaag nog niet gezien.
Foto!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOok een moedig complimentje nodig in deze herexamen periode?!
Comment
Comment