Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
    Welk model is dat, zo'n E55?

Volgens mij was dat gewoon een onozele Mercedes Break die niet uit de weg wou gaan.
    E55 bestaat in sedan en combi, dus 'onnozele Mercedes Break' kan wel ja. Bedenk dat daar een V8 in zit he.

Welke Fiat is dat nu eigenlijk ??

Comment

• @ RL & Tomski : Tenzij als ge met zone Fiat rijdt, natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
        E55 bestaat in sedan en combi, dus 'onnozele Mercedes Break' kan wel ja. Bedenk dat daar een V8 in zit he.

Ik *gok* op een Grande Punto Kappa Edition.

Comment

• Volgens mij was dat geen E55 dan.

Ik ken dat model goed, want een maat van ons had vroeger ook een E55.
          Die heeft 4 chappies, 2 links en 2 rechts.

Deze had er maar 2 links, wel vierkanten. Maar er stond niks op vanachter.

Comment

Volgens mij was dat geen E55 dan.

Ik ken dat model goed, want een maat van ons had vroeger ook een E55.
            Die heeft 4 chappies, 2 links en 2 rechts.

Deze had er maar 2 links, wel vierkanten. Maar er stond niks op vanachter.
            Was dat een oud model dan?

Comment

• Ik was eventjes naar foto's aant kijken van allerlei mooi gerief op de ring, misschien heeft hij hier al gestaan, in ieder geval, is dit niet iemand van het forum?

Comment

• Ja, da's NAS.

Comment

• ik dacht het al, maar was niet zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    da's een AMG é vint

da hoeft meestal niet uit de weg te gaan, als ge daar achter hangt en die geeft gas wordt gij kleiner in zijn spiegel en uw pietje kleiner in uw broek

Kerel, dat is en blijft wel een mercedes hé, en mercedessen kunnen geen bochten nemen. Dat weet het kleinste kind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk Berichten

Dé vetste velgen!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Was dat een oud model dan?
                        Ja, het was niet het meest recente model.

Maar ik weet niet of er bij het vorige model ook een AMG versie was
                        en hoe die eruit ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Wij gelukkig ook niet, ik heb wel gewaaid naar degene die langs de kant was gezet, ik herkende die nl. precies van ergens
                          Ik heb die Omega gelukkig niet zien staan, ik hield me daar mooi aan de snelheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Kerel, dat is en blijft wel een mercedes hé, en mercedessen kunnen geen bochten nemen. Dat weet het kleinste kind.

Comment

Ja, het was niet het meest recente model.

Maar ik weet niet of er bij het vorige model ook een AMG versie was
                              en hoe die eruit ziet.

maar die heeft maar 354pk; met een fiat die van goede huize komt rijdt dit je inderdaad niet los, eerder integendeel...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  dik hé!

ik betwijfel alleen of deze ook zo dik door de bochten gaat... dan toch maar de nieuwe voor mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten

Een ander merk uit de Fiat groep?

Comment

• Ik vond het dit weekend plezant daar, ik heb 1 rondje gedaan.
                                      Tijdens dat rondje reed er een Italiaanse Porsche Turbo voor me (997) die duidelijk nog niet veel kaas had gegeten van de juiste lijnen op de ring. Hij heeft me 2-3 bochten flink opgehouden en wou maar niet aan de kant, ik heb flink op hem moeten flikkeren want spiegelskijken deed hij niet
                                      Dan was er nog een gele 993 RS die volledig raceklaar gemaakt was. In de lange rechtse voor de Karouselle merkte ik een oliespoor op, op het rechte stuk voor de Karouselle zag ik een flinke blauwe rookwolk en het oliespoor bleef maar doorgaan... achter de karouselle had hij dan toch eindelijk zijn wagen in het gras geparkeerd
                                      De baan lag er in zeer slechte staat bij! overal oliesporen, motorrijders in de vangrail en nog een flinke crash met een rode 323ti bestuurd door een dame in racepak () voor de eerste rechtse van Brunnchen...
                                      Als je een dagje echt wilt gummen kun je beter een avondje door de week gaan, veel minder volk op de baan, minder olie op de baan, minder aanschuiven, meer RIJ plezier.
                                      Daarom dat ik het ook bij 1 rondje gehouden heb, en verder wat de toerist uitgehangen

Comment

• Voor de onwetenden :

Op de 'Ring gelden de normale verkeersregels !
                                        Links inhalen, lichten aan, snelheidsborden respecteren.
                                        Er staan idd snelheidsindicaties, zoals aan Breidscheid (70) en brunnchen (ook 70).
                                        Speelt eigenlijk niet zoveel rol die snelheid, maar als er ooit een crash gebeurt verhaalt GMBH zich op die borden en ben je de klos...
                                        Je hoeft daarom ook niet aan de kant voor een snellere auto als dit niet direct gaat, het zijn geen raecs die worden gehouden..
                                        www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                          Laat hem, hij is nu BMW-lover...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X