Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenals ge daar ferm "kaboem" doet,
en ge betrekt anderen mee in het ongeval
ben je dan ook aansprakelijk voor hun schade?
dat mijn eigen wagen eraan gaat is pech,
dat ik andere moet vergoeden= kan financiele ramp worden vrees ik
Hangt er vanaf of je verzekerd bent, en indien ja of je verzekeraar de Nordschleife heeft uitgesloten in de polis.
Comment
-
Mensen met sportwagens die, samen met andere sportwagens, naar de Ring willen binnenkort .. PM mij, ik organiseer iets kleins
200 pk = minimum.
Niet enkel om op het circuit te rijden, ook mensen die de sfeer daar willen proeven. Ik kan je garanderen dat enkel in Nürbrug rond lopen al meer als de moeite is !!
More info @ PM.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenMensen met sportwagens die, samen met andere sportwagens, naar de Ring willen binnenkort .. PM mij, ik organiseer iets kleins
200 pk = minimum.
Niet enkel om op het circuit te rijden, ook mensen die de sfeer daar willen proeven. Ik kan je garanderen dat enkel in Nürbrug rond lopen al meer als de moeite is !!
More info @ PM.
ik mag er dus nog net bij
enne, dat van die sfeer proeven... ik denk dat meer dan de helft van de 'veelposters' hier op het forum wel al enkele keren daar is geweest, en al dan niet op de ring heeft gereden... maar het is wel een leuk initiatief om met een hoop belgen met sportkarren eens samen naar daar te gaan.
Het is me al opgevallen dat de Belgen daar toch zwaar in de minderheid zijn, je ziet daar massa's hollanders en britten, maar belgen...
Comment
-
Als je ginder Belgen ziet zijn ze zeker van dit forum
We vroegen ginder eens de weg aan mensen die we vlaams hoorden spreken (we hadden ze nog nooit gezien, en zij ons ook niet, ook nooit foto's van ons (ik en m'n broer) op dit forum), het eerste wat ze vragen, ''zijn jullie ook van het AW forum?''
Super tof wel!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenstaat niets van vermeld in mijn polis (kbc verzekeringen)
toch even mailen naar makelaar
wie ook verzekerd is via kbc: binnenkort weten we wat dat we riskeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenBurgstraße in Nürburg.
Nummer weet ik niet, maar ge gaat er niet voorbij rijden
Comment
-
Veel mensen die zaterdag naar de ring geweest zijn zullen deze flikken vlak voor de zufahrt vervloekt hebben...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenNog eentje uit men oude doos van de ringbuggy
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenWeet iemand welk het adres is van de 'inkom' ?
Merci!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenVeel mensen die zaterdag naar de ring geweest zijn zullen deze flikken vlak voor de zufahrt vervloekt hebben...
Iemand geflitst geweest van hier?
Schoon hemd trouwens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenIemand geflitst geweest van hier?
Schoon hemd trouwens!
Man ik zweer het, het stond daar vol met auto's maar deze had ik direct gezien
Was aan de lange baan als je die Bilstein reclame ziet..
Comment
Comment