Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    jep
    maar wij gelukkig niet!

Wij gelukkig ook niet, ik heb wel gewaaid naar degene die langs de kant was gezet, ik herkende die nl. precies van ergens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik ga eten. Kan er iemand in mijn plaats wat zoeken? Dik de helft van die links, heb ik al gehad.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
        Ik ga eten. Kan er iemand in mijn plaats wat zoeken? Dik de helft van die links, heb ik al gehad.
        Kerel, nog iets???

Comment

Kerel, nog iets???
          Nee, dat zal het wezen. Alvast bedankt.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Nee, dat zal het wezen. Alvast bedankt.

Ik heb even gezocht, niks te zien.

Comment

Ik heb even gezocht, niks te zien.

Je hebt drie foto's bekeken, bedoel je?
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Je hebt drie foto's bekeken, bedoel je?
                Geen enkele, en je zat er niet tussen

Comment

Geen enkele, en je zat er niet tussen

Bon, genoeg gezeverd.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• 't was de max vandaag,

foto's volgen

Comment

• man man...de rangelove heeft daar vandaag toch bijna klop gekregen zeker en hij kon er dan nog niks aan doen ook...

nadat we een ritje porsche hadden genoten , was het de beurt aan de fiat...en aangezien ik goed warm gereden was..ging het van de eerste meters al tamelijk vlot...krijgen we daar op een moment een engelse E55 in het vizier..en diene lul wou maar niet opzij...de regels zeggen , dat je opzij moet voor een sneller voertuig , en dat je best ook laat blijken dat je hem zag..zodat je dan langs links voorbijgetoken kan worden...niet dus....

tot de tweede rechtse aan brunchen..daar zag ik de kans om hem uit te remmen en langs rechts het gat in te duiken...de move was perfect geslaagd, en ik maakte me er dan verder ook geen zorgen over....

eens terug op de parking gaf ik het stuur over aan de rangelove , en ging ik achter de verdiende ringstickertjes ...toen gebeurde het...het heethoofd liep op de fiat af , en begon de phillipe daar de huid vol te schelden...hij zou ervoor zorgen dat we niet meer de baan op mochten , want we hadden rechts ingehaald ..of hoe je de dingen in je voordeel kan uitleggen....veel geluk dat ik op dat moment niet ter plaatse was...want iemand uitmaken in het engels ....dat zou me wel afgaan ...wat is dat toch tegenwoordig met die anabolikastatiewagens.... ze denken allemaal dat ze LL heten

Comment

• Tis toch godgeklaagd hé.

Stomme mercedessen altijd. Ik HAAT die bakken.

Comment

• Dinsdag en woensdag avond gaan, geen last van allerlei klein asfalt-ongedierte...

(En uw verzekering telt altijd op de Ring, t'is te zeggen, de schade aan derden en infrastructuur MOET betaald worden door Uw maatschappij. Bij een omnium uw eigen voertuig ook, tenzij vemeld in de polis, en een paar dagen daarna ligde waarschijnlijk met uw kl*ten buiten... )

www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                            ze denken allemaal dat ze LL heten

Der mag er maar eentje zich die naam toe eigenen

Comment

man man...de rangelove heeft daar vandaag toch bijna klop gekregen zeker en hij kon er dan nog niks aan doen ook...
                              1. jaloersheid regeert in deze wereld
                              2. daarom dat de RL niet meer reageerde op mijn SMSjes
                              3. 'k vertrek nu richting Ring: olé

Comment

• Comment

• Comment

man man...de rangelove heeft daar vandaag toch bijna klop gekregen zeker en hij kon er dan nog niks aan doen ook...

nadat we een ritje porsche hadden genoten , was het de beurt aan de fiat...en aangezien ik goed warm gereden was..ging het van de eerste meters al tamelijk vlot...krijgen we daar op een moment een engelse E55 in het vizier..en diene lul wou maar niet opzij...de regels zeggen , dat je opzij moet voor een sneller voertuig , en dat je best ook laat blijken dat je hem zag..zodat je dan langs links voorbijgetoken kan worden...niet dus....

tot de tweede rechtse aan brunchen..daar zag ik de kans om hem uit te remmen en langs rechts het gat in te duiken...de move was perfect geslaagd, en ik maakte me er dan verder ook geen zorgen over....

eens terug op de parking gaf ik het stuur over aan de rangelove , en ging ik achter de verdiende ringstickertjes ...toen gebeurde het...het heethoofd liep op de fiat af , en begon de phillipe daar de huid vol te schelden...hij zou ervoor zorgen dat we niet meer de baan op mochten , want we hadden rechts ingehaald ..of hoe je de dingen in je voordeel kan uitleggen....veel geluk dat ik op dat moment niet ter plaatse was...want iemand uitmaken in het engels ....dat zou me wel afgaan ...wat is dat toch tegenwoordig met die anabolikastatiewagens.... ze denken allemaal dat ze LL heten

Die kerel had duidelijk last van de zon en z'n hormonen.

Goh, die kerel was woedend gewoon.

En ik wist dus in de verste verte niet wat zijn probleem was.

Ik ken dat reglement niet en die kerel bleef maar lullen over "you overtake me", "you overtake me".

Echt vreemde situatie...

Comment

• met wat voor ne fiat rijdt gij da ge nen E55 kunt couperen en in het gat plakken???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        met wat voor ne fiat rijdt gij da ge nen E55 kunt couperen en in het gat plakken???
                                        Welk model is dat, zo'n E55?

Volgens mij was dat gewoon een onozele Mercedes Break die niet uit de weg wou gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                          Welk model is dat, zo'n E55?

Volgens mij was dat gewoon een onozele Mercedes Break die niet uit de weg wou gaan.
                                          da's een AMG é vint

da hoeft meestal niet uit de weg te gaan, als ge daar achter hangt en die geeft gas wordt gij kleiner in zijn spiegel en uw pietje kleiner in uw broek

Comment

Working...
                                          X