Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu de tweede.
Een ronde voordien had ik hem in deze bocht al zwaar horen slippen. Ik stond een bocht verder en vroeg me af wat er zou gaan aankomen. Dit beest dus. Voor de volgende ronde moest ik weten wat hij in die bocht had uitgespookt, en net toen ik er stond, ging het toch wel even fout.
Overstuur:
Veel te veel:
Eerst bleef die daar een paar seconden zo staan. Hij scheen last te hebben met het vinden van de achteruit. Toen wou hij gewoon de weg oversteken en links gaan rijden, maar er kwam net verkeer aan. Daarna reed hij toch gewoon de weg over om links weg te rijden.
Hij was eerst beter op het gras langs de weg gaan staan om zo door te rijden, lijkt mij.
Wij ook! We hebben op veel plaatsen gestaan en hebben de taxi's vaak zien passeren en het viel eigenlijk toch wat tegen op dat vlak.
Idd. Ik ben blij dat ik niet betaald heb voor een ritje met de Ringtaxi (niet dat ik dacht dat de dag zelf nog zou lukken natuurlijk). Ik denk dat ik het niet zo speciaal zou gevonden hebben, in verhouding tot de betaald prijs. Veel liever zelf rijden, zelfs met mijn dieselstoof.
Comment