Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog een CSL:

Comment

• RS4, verlaagd + BBS LM:

Comment

• nog RS4:

Comment

• Twee E36's:

In goed gezelschap:

Daarna zijn we doorgereden naar Brünnchen, om daar op het gemak ons potje te koken:

Last edited by Geertt; 09/07/2007, 11:57.

Comment

• De ring was al voor de 2de keer afgesloten door een accident (voor de tweede keer ook een motorrijder). Eerst de takelwagen, effe later de polizei (wanneer en waarom komen die de ring op?), een soort MUG en daarna de ambulance...

Lang moeten wachten, maar wel rustig dus om wat foto's te trekken:

De achterkant van een lekkere moeder :

Comment

• Daarna zijn we door gereden naar Adenauer Forst (waar we weer twintig minuten hebben moeten wachten omdat er weer een ongeval gebeurd was op de Ring).

We hebben geparkeerd op een plaats bij een schooltje en van daaruit is het nog een kwartier goed bergop doorstappen om er te geraken.

Op de parking stond oa het volgende:

een zeer mooie focus (Duval-reeks dacht ik):

Bora Sportline :

Comment

• Aangkomen in de bocht:

Weeral een lekkere moeder :

De Ring was weer open:

Comment

• M3:

Van alles wat:

Lekkere Saab:

Comment

• Italië was ook vertegenwoordigd:

De tweede E36 al die de controle verloor:

Comment

• Terug aangekomen op de parking waren er weer enkele bakken bijgekomen:

Auto Union :

A4 Avant:

Comment

• Daarna zijn we terug gereden naar de zufarht (want we zouden vandaag nog een ritje weten versieren in een vette kar! ). Stond weer wat lekkers op de parkings:

Mafia:

330 Ci Clubsport:

Comment

• Foto's voor de papa:

Comment

• VET!

Volledig in carbon!?!

Comment

• Met voorsprong de knapste CSL daar aanwezig! Hemels, dat wit icm het zwarte dak!

Vliegenvanger ;

Comment

• De dag zat er intussen op toen er een grijze CSL de parking kwam opgereden. Een Belg. Wij er naartoe gegaan en even mee gebabbeld...
                                Hij zou ons meenemen voor een rondje! Niet te geloven, met de über-M3 over de Ring!!
                                Hij had trouwens 4 M's staan thuis en heeft een tuning-bedrijf in het Brusselse (Power Plus, bij sommigen onder jullie wel bekend).

Nadat de wagen afgekoeld was van het vorige rondje zijn we een ticket gaan halen en zijn we bij de man ingestapt. Wàt een ketel, alles klopt er gewoon aan! Het was trouwens eentje waar airco was ingebouwd, wat zeer welkom is als je achterin zit!

De rit zelf ging hàrd! De man gaat regelmatig op circuit en dat was er aan te merken, het ging echt lekker!

Bedankt Stef voor het ritje!

Het zicht vanuit een M3 die aan de slagbomen bij de Ring staat, zoiets maak je niet iedere dag mee :

Comment

• Na het ritje (de 2 andere maten zijn met een 'gewone' E46 M3 meegegaan) zijn terug richting Bree vertrokken.

Onderweg nog even moeten stoppen om te tanken. De cordoba heeft zijn werk weer goed gedaan; 500 km tegen deftige snelheden (incluis een rondje Ring), geladen met vier man en een verbruik van 6.8 l!

Daarna naar huis gegaan, allemaal een goed pak fritten gehaald en die voor de ringfilmkes opgegeten. Een aangename afsluiter van een ZEER geslaagde Ringtrip!

Greetz

Comment

• Mooie foto's Geertt!
                                    De mijne volgen later. Ik heb er trouwens een paar met een Dodge Viper die oversturend door de bocht wou, maar waarbij het bijna erg fout afliep (lees teveel overstuur en midden een niet te overzichtelijke bocht stilvallen).
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                      Thx.
                                      Ik ga idd zelf ook de Ring op. Mijn dieselstoof moet maar eens zijn Ringdoop krijgen, vind ik.
                                      Bikefreak,

viel het mee ?

Ik zou dit ook graag eens doen, maar dan zonder circuit-ervaring en met een relatief trage kar

Veel in de spiegels kijken zeker ?

Comment

• Mooie foto's
                                        Zag er een leuk dagje Nurburgring uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                          Mooie foto's Geertt!
                                          De mijne volgen later. Ik heb er trouwens een paar met een Dodge Viper die oversturend door de bocht wou, maar waarbij het bijna erg fout afliep (lees teveel overstuur en midden een niet te overzichtelijke bocht stilvallen).
                                          Thanks!

Daar heb ik er ook een aantal van. Heb uit 300 foto's een aantal geselecteerd, er zit echt van alles wat tussen.
                                          En dan hebben de anderen nog veel foto's en filmpjes. Ik ga de vetste nog eens vragen. Zo hebben we eentje van een rookwolk boven Brünnchen, met bijhorende strepen op het asfalt, van een E55 die de gas eens onder duwde !

BTW, ook de CLK DTM gezien? Wàt een kar!!

Comment

Working...
                                          X