Ik ga niet gaan, ik kan hier morgen niet weg....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk ga niet gaan, ik kan hier morgen niet weg....
De 250 eens geen ringdoopje geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenMijn ouders zitten vandaag op de ringda zie ik die van ons nog niet doen
edit: met welke auto als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenzaligda zie ik die van ons nog niet doen
edit: met welke auto als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenE46 320d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenGingen ze 't zoontje ne keer tonen hoe ge op de ring moet rijden?(herinnert zich de proefrit met de BMW K1200R
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenis de ring zaterdag 27/1 open?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Öffnungszeiten Touristenfahrten Nordschleife 2007
Datum:
Samstag, 20.01.2007
von 9:00 Uhr bis 16:00 Uhr
Datum:
Sonntag, 21.01.2007
Datum:
Samstag, 27.01.2007
Datum:
Sonntag, 28.01.2007
von 9:00 Uhr bis 16:00 UhrOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenvoila hier dat filmpje van die BMW
hij komt langs op 1min08sec.
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenÖffnungszeiten Touristenfahrten Nordschleife 2007
Datum:
Samstag, 20.01.2007
Datum:
Sonntag, 21.01.2007
Datum:
Samstag, 27.01.2007
Datum:
Sonntag, 28.01.2007
Het weekend van 27/28 januari en 3/4 februari ben ik volledig vrij! Ik heb zéker zin om dan nog eens tot ginder te bollen! nog mensen die er toevallig zin in hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHet weekend van 27/28 januari en 3/4 februari ben ik volledig vrij! Ik heb zéker zin om dan nog eens tot ginder te bollen! nog mensen die er toevallig zin in hebben?
hmmm... héél misschien heb ik wel eens goesting om volgende week tot daar te rijden. Al was het maar om eens te gaan koekeloeren.
Tijdens het weekend, kweet niet, meer volk dan hé, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenhmmm... héél misschien heb ik wel eens goesting om volgende week tot daar te rijden. Al was het maar om eens te gaan koekeloeren.
Tijdens het weekend, kweet niet, meer volk dan hé, niet?
Zal iets voor tegen de lente/zomer zijn. In de week is de Ring niet open hé, alleen op zaterdag en zondag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenHeb je nog zo'n filmpjes?
ja nog een paar maar dan van andere bochten.
Als je wil zoek ik ze op en upload ik ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk ga er ook niet op hoor
Zal iets voor tegen de lente/zomer zijn. In de week is de Ring niet open hé, alleen op zaterdag en zondagKhad me miskeken in de vorige post...
Dan inderdaad mss in het weekend van de 27/28 januari. Kzal nog zien.
Comment
-
Bmw 535D Vs BMW M6 At Nurburgring
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenBmw 535D Vs BMW M6 At Nurburgring
edit: het zou dus vanuit die 535d gefilmd zijn als ik verder kijk. Ik geloof er niks van! Zo klinkt een diesel toch niet...?
Comment
Comment