Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
    edde daar al es rondgereden??? man da is ginder nen doolhof al die klein onnozel straatjes

ben daar es met dennis en nicky verloren gereden in 1 of ander boerengat
    Dan heb ik niks gezegd
    Ben daar nog maar 2 keer geweest en beide keren op brunchen blijven plakken. Volgende keer ga ik toch eens ook wat andere stukjes proberen te zien

Comment

• in maart ga ik ook op de nordschleife, ga de kar ervoor verzekeren en hem nog 2 cm laten zakken met sportec ophanging onder, dan zal ie wel plakken

Comment

en het circuit zelf staat mooi op de kaart? want op sleeps de zijne zag je een groene vlakte met het pijltje in
        Genoeg inzoomen

Spa-Francorchamps bijvoorbeeld, staat er compleet op...

Heel leuk om te zien is Adenauer Forst (Waar ik deze foto van Sabientje getrokken heb)

Nadeel: Lange wandeling bergop...

----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• jij durft, een administrator van een vtm forum met een VT4 emailadres

Comment

jij durft, een administrator van een vtm forum met een VT4 emailadres
            Kzal eens met de webbie moeten babbelen voor 'n VTM adres
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

Comment

• Comment

• Last edited by ; 04/11/2005, 22:16.

Comment

• Ja, wie rijdt er dan ook met zo'n dingen aan z'n voeten
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zonde !!!!

Comment

• dickhead !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                        dickhead !!!
                        Daar sta je dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porsche4S
                          Daar sta je dan
                          Hij is precies nog trots ook!

Comment

• nen djoef op zijn bakkes dedoeme!!!

Comment

nen djoef op zijn bakkes dedoeme!!!
                              Hij staat er zelf ook nog een beetje op te kloppen. Sommige mensen snap ik niet

Comment

• Je bent niet de enige

Comment

• Ik weet niet of iemand het hier al gepost heeft, zoja mijn excuses.

In auto, motor en sport van 26 oktober staat een artikel over de Nürburgring, en ik moet zeggen, ik ben gedegouteerd!!
                                  Het staat vol fouten (vb.: Het huidig record staat volgens hen nog op naam van een Donkervoort,...)
                                  Maar erger nog, er wordt NIETS positiefs over gezegd.
                                  Zinnen als "waaghalzen riskeren hier hun leven voor €15 per rondje", "minstens 400 doden sinds de opening" domineren het hele artikel.

Vermelden ze ook nog eens doodleuk hoezeer ze begrijpen dat het logisch is dat er een groeiend aantal protesten zijn tegen de Nordschleife.

Komaan zeg, als je iets over autoliefde in je bloed hebt moet je toch iets positiefs te zeggen hebben over zo'n magische plaats...
                                  Heb je dat niet, schrijf er dan ook geen artikel over, en ooh please ga voor Groen! werken ipv een autoboekje en zo mijn kostbare leestijd te verzieken.

Comment

Knappe bak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                                      Het staat vol fouten (vb.: Het huidig record staat volgens hen nog op naam van een Donkervoort,...)
                                      Heu ... Misschien ook omdat het zo ís ?
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        Heu ... Misschien ook omdat het zo ís ?
                                        Volgens mij is het Donkervoort record van 7'18" wel al een hele tijd verbroken door de 7'14" van de EDO-Porsche.
                                        Dat is trouwens nu net weer verbroken door een Radical met 6'55"

Het blijft natuurlijk wel de vraag in welke mate deze auto's nog onder de noemer productiewagen kunnnen vallen

Comment

• K ben gisteren ook eens een dagje naar ginder gegaan.

Ik dacht wel effe dat ik me van dag vergist had toen ik daar om 9u aankwam. Er stonden maar 5 wagens op de parking, dus ideaal om zelf eens te rijden als je de Ring nog niet goed kent. K heb me dan maar een 5-rittenkaart aangeschaft en meteen vertrokken. De eerste 2 rondjes heb ik compleet alleen gereden : niemand ingehaald en ook niet ingehaald geweest. Ideaal om rustig op het gemak wat te cruisen
                                          Tegen de middag was er dan toch wat meer volk komen opdagen (eigenlijk maar goed, want alleen is toch ook maar alleen he). Ook redelijk wat Belgische wagens tegengekomen, oa. een groepje van Beliën met een M3 CSL, E30 M3 en M Coupé, dan nog een Impreza WRX STi, een schitterende 996 Turbo S, een 997, enkele Toyota's en een Alfa 155. Ook een hele bende Nederlanders met Alfa 75'jes waren aanwezig.
                                          Na een middagmaal in Breidscheid ging de Ring voor de eerste maal dicht omdat een van de Golfjes olie had gemorst in de Karussel, en er een Audi A4 over gespind was (enkel wat schade aan de bumper, dus alles viel nog mee). Dan maar even rondgewandeld over de Parkplatz waar oa. een nieuwe S4, 3 RS6-jes, Pontiac GTO, Porsche 996 GT3 & GT2RS stonden. Maar plots was er een enorm gebrul te horen en reed een Mercedes ML AMG (63 zeker, want het gaat over het nieuw model) de parking op. Ik daar natuurlijk op af, maar de chauffeur vond het precies niet echt leuk dat ik pics aan het nemen was. Hij ging eens extra op het gaspedaal staan toen ie wegreed, en wat een gebrul !!
                                          Intussen was de drukte na de heropening wat voorbij en besloot ik van nog een rondje te gaan rijden. Samen met een Alpina Roadster S en een Porsche GT3 reed ik de Ring op. Natuurlijk waren zij al bijna rond toen ik net vertrokken was Maar blijkbaar was er onderweg iets gebeurd met een motard (het zag er redelijk ernstig uit) en ging de piste dus weer dicht. Dan nog maar wat gaan kwijlen op de parking, waar een tweede Turbo S, een Z8, een Alpina B3S en een straatlegale 996 GT Cup stonden.
                                          Uiteindelijk nog snel het laaste rondje gereden (waarin ik redelijk rechtdoor ging in Adenauer Forst, maar goed dat daar plaats genoeg is !) en bijna van de baan werd gereden door de Viper-Jet.
                                          Maar al bij al een zalig dagje gehad, eigenlijk ideaal weer (het heeft niet geregend, de hele tijd zonneschijn), niet te veel volk... Can't wait to go back !

Comment

Working...
                                          X