Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
edde daar al es rondgereden??? man da is ginder nen doolhof al die klein onnozel straatjes
ben daar es met dennis en nicky verloren gereden in 1 of ander boerengat
Dan heb ik niks gezegd
Ben daar nog maar 2 keer geweest en beide keren op brunchen blijven plakken. Volgende keer ga ik toch eens ook wat andere stukjes proberen te zien
en het circuit zelf staat mooi op de kaart? want op sleeps de zijne zag je een groene vlakte met het pijltje in
Genoeg inzoomen
Spa-Francorchamps bijvoorbeeld, staat er compleet op...
Heel leuk om te zien is Adenauer Forst (Waar ik deze foto van Sabientje getrokken heb)
Nadeel: Lange wandeling bergop...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
jij durft, een administrator van een vtm forum met een VT4 emailadres
Kzal eens met de webbie moeten babbelen voor 'n VTM adres
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet of iemand het hier al gepost heeft, zoja mijn excuses.
In auto, motor en sport van 26 oktober staat een artikel over de Nürburgring, en ik moet zeggen, ik ben gedegouteerd!!
Het staat vol fouten (vb.: Het huidig record staat volgens hen nog op naam van een Donkervoort,...)
Maar erger nog, er wordt NIETS positiefs over gezegd.
Zinnen als "waaghalzen riskeren hier hun leven voor €15 per rondje", "minstens 400 doden sinds de opening" domineren het hele artikel.
Vermelden ze ook nog eens doodleuk hoezeer ze begrijpen dat het logisch is dat er een groeiend aantal protesten zijn tegen de Nordschleife.
Komaan zeg, als je iets over autoliefde in je bloed hebt moet je toch iets positiefs te zeggen hebben over zo'n magische plaats...
Heb je dat niet, schrijf er dan ook geen artikel over, en ooh please ga voor Groen! werken ipv een autoboekje en zo mijn kostbare leestijd te verzieken.
Volgens mij is het Donkervoort record van 7'18" wel al een hele tijd verbroken door de 7'14" van de EDO-Porsche.
Dat is trouwens nu net weer verbroken door een Radical met 6'55"
Het blijft natuurlijk wel de vraag in welke mate deze auto's nog onder de noemer productiewagen kunnnen vallen
Comment