ML 63 amg
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zilvergrijze Porsche 996 facelift GT3. Incl. rolkooi.
Stond in Oudenaarde op de markt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro Bekijk BerichtenBlijkbaar woont hier iemand in de buurt met een nieuwe M6.
In Schilde zag ik ook nog een originiele Opel Kadett C Caravan staan.
Comment
-
Vandaag aan de winkel waar ik werk komt er een klant voor 6500€kopen.
Ik vraag em met welke wagen ie rijdt ivm alles te kunnen inladen.
Zegt ie : "een A4". Ik ga naar achter , doe de deur open & ie komt af met een RS4 berline.Dochter lief komt ook aangereden: nieuwe A3 TDi gechipt tot 180PK.
Derna een toffe babbel met diene peet gedaan & wat blijkt: zijn AUDI R8 is in bestelling. In juli 2007 wordt die geleverd.
Verder in zijn wagenpark: Mercedes 190 Evo II & een echte Opel Ascona 400 die hij in 1981 nieuw aankocht. Het zou de eerste zijn in Belgie!!
En 't schoonst vanal was dat je dat helemaal niet zag aan die mensen dat ze er zo warmpjes in zitten. Respect!!!!!!!!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenVandaag aan de winkel waar ik werk komt er een klant voor 6500€kopen.
Ik vraag em met welke wagen ie rijdt ivm alles te kunnen inladen.
Zegt ie : "een A4". Ik ga naar achter , doe de deur open & ie komt af met een RS4 berline.Dochter lief komt ook aangereden: nieuwe A3 TDi gechipt tot 180PK.
Derna een toffe babbel met diene peet gedaan & wat blijkt: zijn AUDI R8 is in bestelling. In juli 2007 wordt die geleverd.
Verder in zijn wagenpark: Mercedes 190 Evo II & een echte Opel Ascona 400 die hij in 1981 nieuw aankocht. Het zou de eerste zijn in Belgie!!
En 't schoonst vanal was dat je dat helemaal niet zag aan die mensen dat ze er zo warmpjes in zitten. Respect!!!!!!!!!
kweet et, mijn pa is nen toffe ket
Comment
Comment