GIsteren audi r8 gespot en in de namiddag RR Phantom in het zwart.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenAmai nee die heb ik nog zien rijden Prinskavellei2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenECH-001 als plak? Zoja, heb ik ook al eens gespot
Comment
-
Daarnet echt grappige situatie meegemaakt. Ik stond met mijn BMW 320d aan de lichten te wachten en naast mij kwam een BMW M5 aangereden. Toen het licht op groen sprong, ik dus alles aan geven in 1ste, gaf de M5 mij wat voorsprong. Maar daarna schoot de M5 als een kanon ervan door en verdween binnen een paar ogenbikken uit mijn zicht. Echt enorm was het. We konden alleen maar toekijken hoe de M5 als een raket wegvloog.
Comment
-
Nieuw Jag XF, staat die al bij de dealers?
Opel Astra OPC FL, Zafira FL
Comment
-
nieuwe A4
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNieuwe Audi A4.
Die LED's
Ferrari 599 komt van de kanten van Herent, Winksele, Haacht (die buurt) lijkt me.
Ik ook nieuwe A4 , 2,0D , leek me redelijk basis maar in tegenstelling tot reacties op A4 forum als zou ie wat minder nerveus zijn... ik rij met een 320 D 150 pk laatste model en deze kon ik niet bijhouden hoor, heb er me naast gezet in Zellik op Pontbeeklaan en ik haat het om het toe te geven maar mijn volgende is deze... ,ik zag hem aankomen met die ledjes ,mooie zwarte net gewassen denk ik...en naast mij komen staan, vrij jonge kerel nog denk ik , ik ben over de 200 gegaan en kon volgen maar niet voorbij geraakt
143 pk?? kan bijna niet of was deze al gechipt??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vincentvdn Bekijk Berichteneen bentley continental met als nummerplaat "200-TON" hahaha
Comment
Comment