Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ML 63 amg

Comment

• Zilvergrijze Porsche 996 facelift GT3. Incl. rolkooi.
      Stond in Oudenaarde op de markt.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Afgelopen zondag pruttelde een nieuwe S6 Avant voorbij.
        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Gisteren een getunede Audi A4
          .
          .
          .
          Met ///power op zijn gril .

Comment

• nieuwe CL 500 met amg pakket, best wel mooi
            996 turbo x2
            mijn eerste Betley C GTC, ne grijze met bordeau kap
            nog nen M3 en sepang bronze M5
            Last edited by ; 06/12/2006, 15:41.

Comment

• Vandaag een Pontiac Firebird achtig 'dink' gezien maar dan van Nissan. In het wit inclusief ronny achter het stuur.

*smile*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro Bekijk Berichten
                Blijkbaar woont hier iemand in de buurt met een nieuwe M6.
                In Schilde zag ik ook nog een originiele Opel Kadett C Caravan staan.
                waar ergens, in schilde staat er soms één , aan een 'winkel' waar we onze jacuzzi hebben gekocht, aan de Fun in schilde staat er ook vaak een porsche cayenne S , die is van de eigenaar van de fun, en mijn buurman

Comment

• Ben al 2 weken niets meer tegengekomen Het exclusiefste de afgelopen weken is een Bentley Conti GT, een E46 330i en een E65 740iL en W220 S430 met een erg knap bruin interieur.

Comment

• vandaag in gent ne grijze ferrari 612 scaglietti met nummerplaat FER-021. is denk ik al gespot door iemand van het forum.
                    Bestuurder was nen ouwe dikken met kostuum en hij reed mss 30km/h...

Comment

• Zondagavond rond 17u in Nazareth een Bentley azure gezien!

Comment

• Vandaag aan de winkel waar ik werk komt er een klant voor 6500€kopen.
                        Ik vraag em met welke wagen ie rijdt ivm alles te kunnen inladen.
                        Zegt ie : "een A4". Ik ga naar achter , doe de deur open & ie komt af met een RS4 berline. Dochter lief komt ook aangereden: nieuwe A3 TDi gechipt tot 180PK.
                        Derna een toffe babbel met diene peet gedaan & wat blijkt: zijn AUDI R8 is in bestelling . In juli 2007 wordt die geleverd.
                        Verder in zijn wagenpark: Mercedes 190 Evo II & een echte Opel Ascona 400 die hij in 1981 nieuw aankocht. Het zou de eerste zijn in Belgie!!
                        En 't schoonst vanal was dat je dat helemaal niet zag aan die mensen dat ze er zo warmpjes in zitten. Respect!!!!!!!!!
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Audi RS4 (zwarte Avant van het vorige model).
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Porsche Cayenne Turbo S in Gent

Comment

• acura terreinwagen vorige week in zwitserland

Comment

• Rolls Royce Phantom (nog niet zien afslaan)

Comment

• Gisteren in Maasmechelen een VW Golf V R32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                    Vandaag aan de winkel waar ik werk komt er een klant voor 6500€kopen.
                                    Ik vraag em met welke wagen ie rijdt ivm alles te kunnen inladen.
                                    Zegt ie : "een A4". Ik ga naar achter , doe de deur open & ie komt af met een RS4 berline. Dochter lief komt ook aangereden: nieuwe A3 TDi gechipt tot 180PK.
                                    Derna een toffe babbel met diene peet gedaan & wat blijkt: zijn AUDI R8 is in bestelling . In juli 2007 wordt die geleverd.
                                    Verder in zijn wagenpark: Mercedes 190 Evo II & een echte Opel Ascona 400 die hij in 1981 nieuw aankocht. Het zou de eerste zijn in Belgie!!
                                    En 't schoonst vanal was dat je dat helemaal niet zag aan die mensen dat ze er zo warmpjes in zitten. Respect!!!!!!!!!

kweet et, mijn pa is nen toffe ket

Comment

• gistere een Pontiac GTO/Vauxhall monaro cv8 voorbij zien blazen.
                                      het was een iets ouder model want er zaten nog geen hood scoops op dus denk dat ie uit 2003 kwam ofzo maar dat geluid!

mijn dag was weer goed

Comment

• VW Sirocco
                                        Peter Baert met zijn Jaguar
                                        Nieuwe M5

Comment

• de voorbije 24u in kortrijk:

- F430 spider
                                          - E55K AMG break
                                          - ML55 AMG
                                          - M6

Comment