Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
    Kheb hem ook zien staan, twas XJR 001, maar vreemd genoeg was het geen XJR...
    Ah XJR heb ik nog nooit bewust gezien, dus als iemand zo'n nummerplaat op zijn wagen hangt ga ik er van uit dat het een xjr is
    www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

Comment

• Deze avond doken er xenon's in mijn achteruitkijkspiegel op. Het leek eerst of mijn spiegel toonde de lichten 2x in de weerspiegeling, maar bij nadere inspectie zag'k een Phantom.

Ik ga opzij en wat komt er naast mij rijden, een luxemburger met een Phantom Drophead Coupe, met de sterrenhemel binnenin
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Nice Ik wil zo'n sterrenhemel ook wel eens irl aanschouwen.

Comment

• juist een peugeot 106 gezien

Comment

• Clk dtm :o
            edit: is de DTM uitgekomen als facelift?
            Anders was het een Black series, maar het zou me verwonderen.
            Last edited by Bert; 10/12/2009, 17:47.
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Vorig weekend :

Ferrari 599
              Bentley Continental GT
              Bentley Flying Spur
              Audi R8
              RR Sport Supercharged
              Nissan GTR
              Bugatti Veyron
              BMW 5 GT
              Aston Martin DB9

Comment

• Gisteren op weg naar/in Antwerpen:

- Aston Martin (weet wel niet juist welke ) op de parking in Planckendael
                - Aston Martin DB9 Volante
                - Rolls Royce Phantom

Comment

• Gisteren tijdens een roadtripje:

- Toyota Camry Hybrid, op Belgische platen: knapste Camry ooit en deze keer komt die niet naar Europa.
                  - BMW 335i E93
                  - BMW 550i E61
                  - Subaru Impreza WRX STI MY05
                  - Audi S8
                  - Abarth 500
                  en meer ...

Comment

• Vandaag zwarte Porsche Panamera

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Drriennn Bekijk Berichten
                      Vandaag zwarte Porsche Panamera
                      4S ?

Want ik heb vanmorgen ( rond 10u) van in Tielt tot bijna Brussel achter een zwarte Panamera 4S gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                        4S ?

Want ik heb vanmorgen ( rond 10u) van in Tielt tot bijna Brussel achter een zwarte Panamera 4S gereden

Er rijdt in het tieltse inderdaad een 4S pana rond. Heeft al in Pittem geparkeerd gestaan ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk Berichten
                          Er rijdt in het tieltse inderdaad een 4S pana rond. Heeft al in Pittem geparkeerd gestaan ook.
                          Kwam van uit het centrum van Tielt net zoals ik dus misschien was het wel deze

Comment

Kwam van uit het centrum van Tielt net zoals ik dus misschien was het wel deze
                            Zit je veel in deze buurt?

Comment

Zit je veel in deze buurt?
                              Niet zoveel neen , maar de zaakvoerder van de beenhouwerij van Delhaize Tielt is vandaag meegeweest enkele andere supermarkten gaan bezoeken

Comment

Niet zoveel neen , maar de zaakvoerder van de beenhouwerij van Delhaize Tielt is vandaag meegeweest enkele andere supermarkten gaan bezoeken
                                Doe jij toevallig winkelinrichting?

Comment

Doe jij toevallig winkelinrichting?
                                  Haha neen , eigenaar van onze Delhaize heeft in totaal 14 Delhaize's en 9/10 beenhouwers van daar "genieten" hun opleiding bij mij .
                                  Als hij dan een winkel vernieuwd , heeft hij graag dat ik eens ga loeren om mijn gedacht te zeggen ervan ivm de beenhouwerij-inrichting en hoe de beenhouwer het daar doen

Comment

• Dus vandaag heb ik Wilsele / Tremelo en Holsbeek bezocht ...
                                    +Tielt natuurlijk

Comment

4S ?

4S

Aston Martin DBS en DB9 Volante today

Comment

• Komende dagen ga ik toch eens wat auto's uit de buurt op foto vastleggen:
                                        - in mijn straat: Abarth 500
                                        - 's Gravenwezel: Nissan Skyline Coupé, vermoedelijk een R33 GTS
                                        - Zandhoven: Mitsubishi Lancer Evolution; één van de eerste modellen

en nog wel enkele.

Comment

• Gisteren Mercedes SLR en Aston Martin DBS in Sint-Martens-Latem

Comment

Working...
                                          X