Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Audi RS4 Avant B7 die ik regelmatig tegenkom nmrplaat RS.420
Ik was met mn maat onderweg naar school, de RS4 draait net de grote baan op als wij eraan komen ziet dat ik met men bakkes open ernaar keek mn maat gaf een thumbs up en hij trok even superhard op vlak voor onze neus
Wat een sound ik heb er heel de dag van zitten dromen
O ja in het passeren van de Peugeot dealer in de buurt, een 207 sw en al een 308, is tot al redelijk vroeg vind ik.
Ik dacht dat hij eerst op een salon moest staan (Frankfurt) en pas later bij de dealer.
Gisteren en eergisteren naar Luxemburg geweest. Viel me vooral op dat daar 'n hoop OPC's rondrijden. Hier zie je dat eigenlijk amper of nooit, maar daar zie je meer OPC's dan standaard Opel's bijna
Voor de rest nog 'n ML 55 AMG, S6 Avant, 'n 207 CC, 650i en ik vergeet wellicht nog wel wat.
O ja in het passeren van de Peugeot dealer in de buurt, een 207 sw en al een 308, is tot al redelijk vroeg vind ik.
Ik dacht dat hij eerst op een salon moest staan (Frankfurt) en pas later bij de dealer.
ciac van aalst bolt al heel de week met een rode rond.
Zottegem wordt straks nog een spotdorpje . Vandaag heb ik een nieuwe M3 gezien in het wit en enkele weken geleden reed er een donkergrijze Carrera GT in het centrum. Spijtig genoeg geen foto's kunnen nemen.
Ik ben daarjuist de nieuwe Fiat 500 tegengekomen op de vlaamse wegen,
en met een belgische nummerplaat. ik wist niet dat ze die in ons land al verkochten???
verder ben ik tegengekomen
- Audi TT(nieuwste versie)
- BMW M3 (2008 )
- BMW M5 (2005)
- Chevrolette Corvette (de oudere versie)
- Chevrolette Corvette Cabrio (de oudste versie)
- opvallend veel VW touareg facelifts
Comment