Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    Toen ik deze avond in de file stond in Oostende stond er een zilverkleurige DB7 achter me... Toch een prachtige bak

Ook nog een 360 Modena gezien
    Toevallig,een rode,met een nieuw zwart achterwerk. en met nummerplaat
    vdw333? is mijn overgebuur,daarmee

Comment

• Dodge Hornet gezien

Mooi!

Comment

• Een Capron A366... Nouja, op internet. Ik typte het verkeerde nummerbord in, en als hit gaf ie:

Kenteken
        Voertuigsoort Personenauto
        Merk CAPRON
        Handelsbenaming A366
        Kleur(en) Wit
        Brandstof Diesel
        G3 Installatie N.v.t.
        Aantal cilinders 4
        Cilinderinhoud 2402 cm3
        Vermogen 85 kW
        Aantal zitplaatsen 6
        Aantal staanplaatsen N.v.t.

Ik weet dat dit niet het goede topic is, maar wist geen betere. Iemand een idee wat het is? Kan er niets van vinden. :S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimmadome Bekijk Berichten
          Een Capron A366... Nouja, op internet. Ik typte het verkeerde nummerbord in, en als hit gaf ie:

Kenteken
          Voertuigsoort Personenauto
          Merk CAPRON
          Handelsbenaming A366
          Kleur(en) Wit
          Brandstof Diesel
          G3 Installatie N.v.t.
          Aantal cilinders 4
          Cilinderinhoud 2402 cm3
          Vermogen 85 kW
          Aantal zitplaatsen 6
          Aantal staanplaatsen N.v.t.

Ik weet dat dit niet het goede topic is, maar wist geen betere. Iemand een idee wat het is? Kan er niets van vinden. :S
          Als je hem op internet tegengekomen bent ... stond er geen fotootje bij dat wat kan helpen? Ik weet dat er een Capron is die een Bentley heeft ontworpen, maar voor de rest zou ik het niet zo kunnen zeggen ...

The Henri Capron designed Bentley Continental

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
            Als je hem op internet tegengekomen bent ... stond er geen fotootje bij dat wat kan helpen? Ik weet dat er een Capron is die een Bentley heeft ontworpen, maar voor de rest zou ik het niet zo kunnen zeggen ...

The Henri Capron designed Bentley Continental
            Nee er stond geen foto bij. Het is een site waarpo je informatie kan aanvragen over een bepaalde auto d.m.v. het invoeren van het kenteken. Ik typte per ongelijk het verkeerde kenteken in.

Probeer maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
              indeed

Comment

Heeft die mens ook geen car wash? Staat daar heel veel. Even als een zwarte Cayenne Gembala

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                  Heeft die mens ook geen car wash? Staat daar heel veel. Even als een zwarte Cayenne Gembala

Idd,is van hem,zijn auto's zijn altijd proper,zal door die carwash zijn

Hij heeft sinds vorige week weer een nieuw speeltje,een opgetunde
                  mercedes C klasse,met brabus velgen

waar dienen mens dat geld haalt weet ik niet:

wat hij nu heeft: Ferari 360 modena, Cayenne, Mercedes C klasse
                  Enkele maanden geleden had hij ook nog een Lamborghini Diablo
                  en een jaguar XK,welliswaar de oudere versie
                  Last edited by ; 25/07/2007, 20:51.

Comment

Idd,is van hem,zijn auto's zijn altijd proper,zal door die carwash zijn
                    Hij heeft sinds vorige week weer een nieuw speeltje,een opgetunde
                    mercedes C klasse,met brabus velgen

waar dienen mens dat geld haalt weet ik niet:
                    wat hij nu heeft: Ferari 360 modena, Cayenne,Mercedes C klasse
                    Enkele maanden geleden had hij ook nog een Lamborghini Diablo
                    Als je dit leest, zullen vele vragen opgelost worden

Niet Frank Verstraeten, zoals eerst werd gefluisterd, maar wel Frederic Vanderwilt opent vanavond de megadiscotheek Club Famous. Het verschil? ,,Ik ben met alles in orde, drink niet, rook niet, slik geen drugs, weet waarin ik mijn geld investeer en leef met beide voeten op de grond.''

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                      Als je dit leest, zullen vele vragen opgelost worden

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=g9id79n2
                      En als je dit leest ook zeker

Nu heeft hij alleen een dancing hier in een oostende waar geen volk komt
                      Een zaak opstarten van meer dan 2 miljoen euro,na enkele maanden failliet,
                      en hij koopt pracktisch iedere maand een nieuwe sportcar raar

Comment

• Ik zat zondag op een terraske in een stadje waar ik de naam al van vergeten ben (vlak bij Spa) een creme te eten zie ik daar een Carrera GT voorbij rijden. Damn! dat ziet ge ook niet elke dag. Nog geen twee minuten later kwam de tweede voorbij
                        Eerst een witte, toen een zwarte. Iets erna ook nog een en 997 cabrio tegengekomen. Er was ook vanalles te doen in Spa dat weekend dus dat zal er wel mee te maken hebben...

Toch wel nice
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Deze morgen reed ik op de E40 tss Gent en Wetteren, richting Brussel, zie ik aan de andere kant een vrachtwagen met een oplegger vol wagens. Allemaal Maserati's! Boven stond hij vol Quattroportes. De onderste wagens heb ik minder goed gezien. Allemaal in het grijs, geloof ik.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• ook op de e40 maar dan in de andere richting een vrachtwagen vol nieuwe M3's gezien
                            (1e post hier trouwens)

Comment

• net hier bij me thuis gespot 156 GTA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                                ook op de e40 maar dan in de andere richting een vrachtwagen vol nieuwe M3's gezien
                                (1e post hier trouwens)
                                Welkom! Laat me raden: uw naam is Alex en je bent supporter van "den Anderlecht"?

Ik veronderstel dat je E92's bedoelt? Wordt de M3 één van de komende weken voorgesteld, of moeten we wachten tot september, wanneer de rest van de nieuwigheden tentoon zal gesteld staan? Ik gok op dat laatste, maar dan worden het in ieder geval zéér interessante opendeurdagen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Welkom! Laat me raden: uw naam is Alex en je bent supporter van "den Anderlecht"?

Ik veronderstel dat je E92's bedoelt? Wordt de M3 één van de komende weken voorgesteld, of moeten we wachten tot september, wanneer de rest van de nieuwigheden tentoon zal gesteld staan? Ik gok op dat laatste, maar dan worden het in ieder geval zéér interessante opendeurdagen.
                                  Hoe rade het toch
                                  het gaat inderdaad om E92's, ik weet niet wanneer ze gaan voorgesteld worden, moet ik maar eens aan onze concessiehouder vragen

Comment

En als je dit leest ook zeker

Nu heeft hij alleen een dancing hier in een oostende waar geen volk komt
                                    Een zaak opstarten van meer dan 2 miljoen euro,na enkele maanden failliet,
                                    en hij koopt pracktisch iedere maand een nieuwe sportcar raar
                                    Hier in Torhout had hij ook een discotheek en ook failliet gegaan...

Achja, ik zal me maar geen vragen stellen

Comment

• Gisteren een witte(!) Bentley Continental GTC gezien met nummerplaat 002-MW , dat is een gehuurde zeker?

Comment

• Audi R8, S4 (b7)
                                        Delorean
                                        lange versie van de E klasse (fl)
                                        BMW X3 3.0sd, nieuwe X5 *3, E46 325xi, E90 325i
                                        Cadilac SRX
                                        nieuwe Mondeo *3
                                        Lexus IS 330
                                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Aston Martin DBS

Edith zegt me dat ik zo onder de indruk was van de zilverkleurige dat ik een foto heb proberen nemen. Hij reed namelijk tegen zeer hoge snelheid aan de andere kant van de autosnelweg. Nu bekijk'k ff die foto en er rijdt er nog eentje achter blijkbaar 2 in 1 keer
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X