Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag: Mijn eerste Panamera én
6 tvr's
1 sagaris
1 tuscan (denk ik) had de richtingaanwijzer geintigreerd in de achterruit...
en 4 cerbera's.
Reden samen, en waren allemaal Britten.
Vandaag mijn eerste wild rijdende panamera 4S gezien, toch niet slecht! Hier trouwens ook al mijn eerste wilde EB110 gespot, en er gaat geen dag voorbij da ge geen Bentley C GT, DB9, GranTurismo S, gallardo, eenderd welke ferrari, whatever spot. Ik dacht da het geen spotstad was maar het is hier wel graaf :p Onlangs nog ne mooie zwarte LP640 gezien voor een cafeetje op den hoek geparkeerd, daar toevallig een fotootje van gemaakt (normaal doek da ni), zie ander topic.
mercedes slr mclaren op de E40 in Leuven op britse platen. Was met de EVO onderweg en ben maar rap opzijgeschoven
hield ff in, stak zn duim op en gaf gas. weg was ie
LAM 001, de testwagen van Lamborghini Brussels. Ik was daar toevallig en hij was toen net weg voor een testrit. Is echt een ongelofelijke wagen
Ken die bestuurder ook, heet Jeroen als ik me niet vergis en was tot voor kort verkoper bij de invoerder. Had daar een goed contact mee,heeft naar het schijnt firma verlaten
Comment