Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke zender zet jij op in de wagen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenZolang er geen deftig radiostation is luister ik naar Stubru...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenradio2
4FM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenradio2 ? wat voor muziek draaien ze daarop?
het is de zender om 's morgens bij uitstek rustig huiswaarts te keren na het werkSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk ook, tot ze die rap en r&b platen beginen te draaien.
Ja, maar dat zijn dan meestal ook geen 'platte' r&b en rap platen. Maar dingen die iets meer kwaliteit hebben. Je moet natuurlijk wel iets of wat voor het genre zijn.
enkele voorbeelden:
Common: The People
Jerboa ft. TRixie Whitley - What if
Amarie - Take control
Gus ft Stef Caers - The greatest
Kanye West - Can't Tell Me Nothing
Maar als je het over volgende schijtschijven hebt dan geef ik u volledig gelijk:
Rihanna ft Jay-z - Umbrella
Timbaland ft. Keri Hilson: The way I are
Justin Timberlake - Lovestoned
Leki - U & I
Als ze die draaien druk ik ook op de knop van de cd speler
Comment
-
Ouders radio2, en sorry aan alle radio 2 sympathisanten maar deze zender hangt echt men keel uit, der is daar zelfs ene presentor, grr krijg het ervan, volgens mij is hij 100% holibi... (neen ik heb niets tegen holibi's, ik heb wel iets tegen verwijfde venten die -jammer voor serieuze homo's- homo's zijn) en om dan maar niet te spreken over hun kookprogramma! Terwijl je volop beton aan het gieten bent en je aan't uithongeren bent hoef je toch niet te weten hoe je het best een of andere visfilet maakt...
Ikzelf, 4FM! goeie muziek, en anders q-music; indien geen van beiden me kan bekoren is het constant zappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenQ of CD'smaja ik heb ni veel te koeken want ik rij altijd maar mee
Comment
-
Bij mij varieert dit van Q-Music tot Donna, 4FM, Topradio en CD's. Afhankelijk van welk liedje me er het meest aanstaat. Ben echt wel een 'zapper' in de wagen.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
Comment