Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke zender zet jij op in de wagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
    Bij mij nooit Q music. Zo'n sucky zender seg! Hun slogan in den beginne..: "Minimum Talk, Maximum Music"... yeah right!

10 maal per dag dezelfde nummers, dezelfde zever die ze vertellen en dezelfde debiele bellers. Het enige waarvoor die goed zijn, zijn hun vallende sterren.
    Zelfde met donna eigelijk.

Comment

• Stubru of cd's

Comment

• Ik begin als maar meer naar Radio 1 te luisteren. Goede muziek en hun programma's hebben niet zo'n feelgood Donna en Q music gehalte.

Comment

• Zolang er geen deftig radiostation is luister ik naar Stubru...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
            Zolang er geen deftig radiostation is luister ik naar Stubru...
            Ik ook, tot ze die rap en r&b platen beginen te draaien.

Comment

• Q-Music, Donna, StuBru, Radio Contact, ...
              soms ook wel een cd

Comment

• radio2
                4FM
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  radio2
                  4FM
                  radio2 ? wat voor muziek draaien ze daarop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                    radio2 ? wat voor muziek draaien ze daarop?
                    een beetje alles, maar vooral rustige muziek, 80's muziek (niet alleen vlaamse schlagers zoals velen denken)
                    het is de zender om 's morgens bij uitstek rustig huiswaarts te keren na het werk
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                      Ik ook, tot ze die rap en r&b platen beginen te draaien.

Ja, maar dat zijn dan meestal ook geen 'platte' r&b en rap platen. Maar dingen die iets meer kwaliteit hebben. Je moet natuurlijk wel iets of wat voor het genre zijn.

enkele voorbeelden:

Common: The People
                      Jerboa ft. TRixie Whitley - What if
                      Amarie - Take control
                      Gus ft Stef Caers - The greatest
                      Kanye West - Can't Tell Me Nothing

Maar als je het over volgende schijtschijven hebt dan geef ik u volledig gelijk :

Rihanna ft Jay-z - Umbrella
                      Timbaland ft. Keri Hilson: The way I are
                      Justin Timberlake - Lovestoned
                      Leki - U & I

Als ze die draaien druk ik ook op de knop van de cd speler

Comment

• Studio Brussel.

tenzij dat er een slecht liedje bezig is, dan 'zap' ik door naar een goe.

en héél soms cd.

Comment

• Regionaal: RGR! The Powerstation! Iemand die mijn mening deelt?

Comment

• Ik luister weinig of nooit naar de radio maar als het dan toch niet anders kan, dan is het naar Q-music of Donna.

Comment

• Ouders radio2, en sorry aan alle radio 2 sympathisanten maar deze zender hangt echt men keel uit, der is daar zelfs ene presentor, grr krijg het ervan, volgens mij is hij 100% holibi... (neen ik heb niets tegen holibi's, ik heb wel iets tegen verwijfde venten die -jammer voor serieuze homo's- homo's zijn) en om dan maar niet te spreken over hun kookprogramma! Terwijl je volop beton aan het gieten bent en je aan't uithongeren bent hoef je toch niet te weten hoe je het best een of andere visfilet maakt...

Ikzelf, 4FM! goeie muziek, en anders q-music; indien geen van beiden me kan bekoren is het constant zappen

Comment

• Bij mij is het meestal Q-music en daarnaast luister ik ook veel naar mijn iPod (ingebouwd)

Comment

• Als ik met m'n ouders meerijd zap ik altijd tot ik iets goed op de radio vind (meestal de VRT-stations Donna, Stubru, Radio 1) en bij m'n vader in de auto iPod. Ofwel helemaal niks.

Comment

• Q of CD's maja ik heb ni veel te koeken want ik rij altijd maar mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                      Q of CD's maja ik heb ni veel te koeken want ik rij altijd maar mee
                                      Idem, maar ik sluit altijd den ipod op de radio aan via usb. Anders altijd RGR en mijn ouders hebben daar nixke op tegen.

Comment

• Bij mij varieert dit van Q-Music tot Donna, 4FM, Topradio en CD's. Afhankelijk van welk liedje me er het meest aanstaat. Ben echt wel een 'zapper' in de wagen.
                                        2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                        2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Voor korte autoritten, constant zappen...
                                          Voor lange autoritten, eindig ik na een half uur zappen meestal bij Pure FM. Echt goeie zender, als je tegen het Frans geleuter kan.

Comment

Working...
                                          X