Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke zender zet jij op in de wagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik betrap me erop dat ik de laatste tijd terug meer en meer Donna luister

Ik luisterde vroeger altijd Donna tot ik voor het werk vaak in Henegouwen, Namen en Luxemburg vertoefde. Daar is de ontvangst van Q Music veel beter

Maar ik vind Q hoe langer hoe irritanter. Wat een gedrocht. Al die commerciële zever, steeds weer dezelfde introtunetjes die ingezongen worden voor bepaalde liedjes door Q-dellen, het geluid dat weken mijn keel uithangt, ... Ik luister enkel naar Deckers en Ornelis omdat ik dan nog wat kan lachen 's morgens en 's avonds naar Wim Oosterlinck, ma bon, die komt van StuBru... Voor de rest gaat Q er onherroepelijk uit en als het geluid aangekondigd werd, zapte ik onmiddellijk naar Donna of Stubru.

Nu in de zomervakantie staat Q dus helemaal niet op want zowel D&O als Wim Oosterlinck zijn met vakantie

Dusja, StuBru zo nu en dan, tenzij het echt domme liekes zijn. Voor de rest nog wat RGR fm als ik op weg naar huis Leuven passeer

Comment

In de wagen, thuis en op het werk staat ook altijd stubru op.

De beste variatie in stijlen (voor elk genre heb je wel een gepast programma), de klassiekers van alle muziekgenres komen aan bod, geen flauwe r&b of boenk boenk muziek en goede presentatoren.
      Nu tijdens de zomer is het wel iets minder, maar Tomas, Peter en anderen moeten ook verlof nemen natuurlijk...

Q-music, Donna en consoorten kan ik echt niet naar luisteren, ze draaien tot 5 maal per dag dezelfde nummers en de stijl spreekt mij totaal niet aan.

Comment

probeer minerva

Comment

Ik zap wel eens naar Q, Donna, StuBru en radio 2!

PS: Ik heb dan ook die stem aan radio 2 gegeven

Comment

Q Music, zeker als D&O op de radio zijn en anders Ipod.

Comment

Nu op dit moment staat StuBru op kop!

Comment

Wij hebben altijd Q-music opstaan

Comment

Eigenlijk zowat alles.

Is steeds een gezap tussen post 1-7...

Of een cd

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

yeeaah de '80 tuning

Comment

StuBru
                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Stubru of Q-Music

Comment

radio contact of topradio
                            sigpic
                            Seat Ibiza 1.9 TDI Sport 100 pk 2006

Comment

Ik luister enkel MP3 in de auto, en de radio van de Scorpio werkt niet!

Comment

Q-music of Donna, het lukt bij de Golf blijkbaar niet om een andere dan een voorgeprogrammeerde zender te kiezen. Anders zou ik misschien nog eens zappen naar radio contact of de regionale BOENK-radio RGR.

Comment

Ik zap regelmatig, maar donna overheerst...
                                  Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                                  VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Donna het liefste
                                    maar er staat ongeveer 60% van de tijd Q-music
                                    maar qmusic is meestal hetzelfde daarom donna

Comment

Of mp3/cd of de radio af.

Het weer, de witwascoëfficiënt van Dash of een dertienjarig wicht dat tickets wint interesseren me geen bal.

Comment

alleen cd's en Ipod.

Kwa zender: 4Fm, RGR, pure Fm & Donna.

Bij mij nooit Q music. Zo'n sucky zender seg! Hun slogan in den beginne..: "Minimum Talk, Maximum Music"... yeah right!

10 maal per dag dezelfde nummers, dezelfde zever die ze vertellen en dezelfde debiele bellers. Het enige waarvoor die goed zijn, zijn hun vallende sterren.

Comment

• Radio 1 bij mij, mijn vriendin haat dat dus dan is het Q of zo :-)
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X