4FM: luchtig en toch niet zo banaal als Q of donna vind ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke zender zet jij op in de wagen?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenPure FM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenik val in herhaling maar: copy/paste=
altijd en overal studio brussel, tenzij zaterdagvoormiddag met die hit 50 rubbish of op andere zwakke momenten. dan is't cd'kes tijd.
Waar ik dus NIET kan naar luisteren: topradio en consoorten.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenRGR FM - THE POWERSTATION(iets van aarschot, zegt genoeg me dunkt)
Q,donna,4FM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenRGR FM - THE POWERSTATION(iets van aarschot, zegt genoeg me dunkt)
Comment
-
Q-music, maar ook StuBru en Donna.
Maar ook vaak gewoon Mp3 in de USB-aansluiting1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Stubru, voor Peter en Tomas (en ook voor Sofietje en Elketjen natuurlijk).
Dat zijn dan ook meestal de momenten dat ik in de auto zit. Nu, in de zomervakantie, rijd ik bijna niet... dus ik weet niet hoe Heidi & Kevin en Bram het er nu van af brengen.
En ook voor de muziek natuurlijk.
Ik krijg zowaar 't schijt van Donna en Q hunne socalled R&B.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenWaar ik dus NIET kan naar luisteren: topradio en consoorten.
Comment
-
StuBru, altijd en overal
't enige moment dat ik iets anders luister is in de fitness naar whatever ze daar opzetten, soms wel Donna enzo ... speelde ze daar ineens Gangstarr ... en ik dacht dat Donna opstond
NOT!
Euhm, Stubru dus ... muziek alleen gaat ook vervelen na een tijdje, 't is leuk om ne keer te babbelen, en op StuBru hebben ze niet veel reklam ...
... en, uiteraard, goede muziek, veel stijlen door elkaar. Vallende sterren heb ik niet nodig want ik rijd nooit te snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk BerichtenStubru (vooral zondagavond als ik naar Gent rij)
klara, als ik 's nachts rij
i-pod als ik klara beu ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
RGR FM - THE POWERSTATION(iets van aarschot, zegt genoeg me dunkt)
Werkt alleen spijtig genoeg goed in de buurt van aartselaar en enkele km's eronder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenTip: Zeker eens Musique 3 proberen, de Waalse tegenhanger van Klara maar IMHO net iets beter
Want pure FM lukt me niet... (alle, lukt de antenne van de FIAT niet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenkan je die hier ook ontvangen??
Want pure FM lukt me niet... (alle, lukt de antenne van de FIAT niet)
91,2 fm
Ze zenden redelijk sterk uit hoor, ik denk zelfs dat ik ze overal kan ontvangen. Idem met Classic 21...
Comment
Comment