Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke zender zet jij op in de wagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hmm vreemd, ik had hier gisteren iets gepost en nu is 't weg :s

Soit, de zeldzame keren dat ik radio opzet is het Studio Brussel, normaal zijn het live dj-sets vanop techno/house-feestjes.

Eergisteren trouwens ter hoogte van Brussel nog een grappige zender opgevangen. Radio Al-Manar, ge waant u direct in Marokko of een ander land waar arabisch de officiële landstaal is. Ge verstaat er wel niks van, maja ... arab-beats

Comment

• Meestal Q-Music, en als ze zo'n R&B slet een jaren 80 hit laten verkrachten of als ik Natalia hoor dan schakel ik over naar Be One of 4FM.

Comment

• 4FM... natuurlijkkkkkk als ik al die spelletjes en dergelijke hoor op de rest krijg ik het sch**t... en dat is niet comfortabel in de auto....

Comment

• 65% cd's/mp3
          25% studio brussel
          10% radio 1 (nieuws en sport)

Comment

• be one : de goede oude muziek
            Q-music
            Soms topradio

Comment

• Meestal StuBru of Pure FM, regelmatig ook radio 1, af en toe cd.

Comment

• ik luister naar de radioversie van de belspelletjes op tv

Comment

• Ik skipz van de ene naar de andere zender tot als ik een goede plaat tegenkom, dus een vaste zender...

De regionale zender staat misschien nog het meeste op als ik rijd (of een cd)

Comment

• iPod FM of Studio CD (MP3) !

Comment

• Bij mij meestal contact soms q-music maar ook 4-fm

Comment

• StuBru, ooit eens donna opgezet. Kreeg plots diaree aanvallen, begon te zweten en misselijk te worden...
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Tegenwoordig luister ik in feite vooral naar Pure FM i.p.v. StuBru. Mijn stem zou dus mogen gewijzigd worden.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            Tegenwoordig luister ik in feite vooral naar Pure FM i.p.v. StuBru. Mijn stem zou dus mogen gewijzigd worden.
                            ai, ai ge wordt duidelijk ook al een jaarke ouder

Comment

• Meestal luister ik gewoon naar een cd, vroeger wel geregeld naar Topradio geluisterd maar vermits die niet meer te ontvangen zijn in Limburg...

Comment

• Ik heb ook bijna altijd cd's opstaan. Maar soms wil ik die cd die erin zit niet luisteren maar ben ik te tam om die te wisselen
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Altijd eigen CD's.

Op ALLE zenders bestaan de muziek en de programma's voor 95% uit loser shit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi Bekijk Berichten
                                    Altijd eigen CD's.

Op ALLE zenders bestaan de muziek en de programma's voor 95% uit loser shit!
                                    En wat voor muziek luister je dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                      Tegenwoordig luister ik in feite vooral naar Pure FM i.p.v. StuBru. Mijn stem zou dus mogen gewijzigd worden.
                                      Wat zeggen we dan?

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                      ai, ai ge wordt duidelijk ook al een jaarke ouder
                                      Pure FM heeft hetzelfde doelpubliek.

Comment

Working...
                                      X