Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kenden jullie deze al?
    + Google Video
    ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Ben ik de enige die het niet begrijpt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oceantrotter Bekijk Berichten

Ben ik de enige die het niet begrijpt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten

Lap, nu wordt ik nog uigelachen ook.
            Had gehoopt dat er een slimmere dan ik me zou helpen met het doen vallen van m'n euro...

Please?

Comment

• Gaat over die mails die velen krijgen van afrikanen die 8 miljoen op uw rekening storten. waarvan je dan juist 1 miljoen ofzo moet teruggeven om nadien de fraude te ontdekken en dat zij u dus 1 miljoen lichter gemaakt hebben.

Nog nooit zo'n mails ontvangen?
              altijd lachen.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    Gaat over die mails die velen krijgen van afrikanen die 8 miljoen op uw rekening storten. waarvan je dan juist 1 miljoen ofzo moet teruggeven om nadien de fraude te ontdekken en dat zij u dus 1 miljoen lichter gemaakt hebben.

Nog nooit zo'n mails ontvangen?
                    altijd lachen.
                    Hahaha Toch bedankt voor de uitleg Tuscani.

Heb een drietal jaar geleden ook eens zo'n mailtje ontvangen en toen getest hoe ver die gasten gaan om uw vertrouwen/medelijden te wekken... Ik kreeg zelfs foto's van hem en z'n zus (zogezegd).

Bij het lezen van de post in kwestie moest ik daar ook even aan denken en eerlijk gezegd, ik zag de humor er niet echt van in, vandaar dat ik die optie had geschrapt. Het mailen met die gasten is effectief grappig, ook al is dat hun bedoeling niet, en imo vele maal grappiger dan de post.

Sorry Jann

Comment

Hahaha Toch bedankt voor de uitleg Tuscani.

Heb een drietal jaar geleden ook eens zo'n mailtje ontvangen en toen getest hoe ver die gasten gaan om uw vertrouwen/medelijden te wekken... Ik kreeg zelfs foto's van hem en z'n zus (zogezegd).

Bij het lezen van de post in kwestie moest ik daar ook even aan denken en eerlijk gezegd, ik zag de humor er niet echt van in, vandaar dat ik die optie had geschrapt. Het mailen met die gasten is effectief grappig, ook al is dat hun bedoeling niet, en imo vele maal grappiger dan de post.

Sorry Jann
                      Maar je moet het dan ook bekijken met de factor pensioensparen in de cartoon. Eigenlijk is dat ook een klucht of een illusie en in dat opzicht vind ik die cartoon geslaagd.

Comment

Maar je moet het dan ook bekijken met de factor pensioensparen in de cartoon. Eigenlijk is dat ook een klucht of een illusie en in dat opzicht vind ik die cartoon geslaagd.
                        Misschien vind ik het niet grappig omdat weinig realistisch:
                        1. slechts een minderheid gepensioneerden heeft e-mail
                        2. ik zie gepensioneerden meestal als verzuurde mensen die zelfs de paus nog niet zouden vertrouwen (wel,die zou ik zelf eigenlijk ook niet vertrouwen), laat staan 'a gentleman from Africa' en kan me dus niet inbeelden dat zij er zouden in trappen.

Het zou geloofwaardiger zijn moest het om een sjonnie gaan die reeds een contract heeft getekend voor een nieuwe wagen met grootse tjoening plannen in het achterhoofd omdat hij binnenkort toch 8 miljoen $ rijker zal zijn.

Comment

Misschien vind ik het niet grappig omdat weinig realistisch:
                          1. slechts een minderheid gepensioneerden heeft e-mail
                          2. ik zie gepensioneerden meestal als verzuurde mensen die zelfs de paus nog niet zouden vertrouwen (wel,die zou ik zelf eigenlijk ook niet vertrouwen), laat staan 'a gentleman from Africa' en kan me dus niet inbeelden dat zij er zouden in trappen.

Het zou geloofwaardiger zijn moest het om een sjonnie gaan die reeds een contract heeft getekend voor een nieuwe wagen met grootse tjoening plannen in het achterhoofd omdat hij binnenkort toch 8 miljoen $ rijker zal zijn.

Het vertrekpunt is niet die Afrikanen maar wel het "pensioensparen"

Comment

Het vertrekpunt is niet die Afrikanen maar wel het "pensioensparen"
                            Wat ik dan grappig zou vinden zijn Afrikanen die aan pensioensparen doen en al dan niet afgezet worden door een oud koppel gepensioneerde Belgen

Anyways, humor is waarschijnlijk een kwestie van smaak en daar kan moeilijk worden over gediscucieerd.

Comment

Wat ik dan grappig zou vinden zijn Afrikanen die aan pensioensparen doen en al dan niet afgezet worden door een oud koppel gepensioneerde Belgen

Anyways, humor is waarschijnlijk een kwestie van smaak en daar kan moeilijk worden over gediscucieerd.
                              idd

Comment

• http://www.dumpert.nl/mediabase/2861..._hameraar.html

Comment

• Nice!

Comment

• Comment

• Damn, ik heb al moeite om een nagel er recht in te kloppen als ik zelfs de hamer vastheb.

Comment

• nouja...

Comment

• ----- [FONT='Verdana','sans-serif']de eigenschappen van een manager......[/FONT][FONT='Verdana','sans-serif']

Een man in een luchtballon is verdwaald. Hij zakt wat en ziet een vrouw op
                                          de begane grond lopen. Hij roept haar toe: "ik heb vrienden van mij beloofd
                                          hen over een uur ergens te vervoegen, maar ik heb geen idee waar ik juist
                                          ben".

De vrouw roept terug: "U bevindt zich in een ballon op ongeveer tien meter
                                          boven de begane grond. U zit tussen de 51 en de 52 graden noorderbreedte en
                                          tussen de 5 en 6 graden westerlengte".

"U bent informaticus", zegt de man.

"Inderdaad, hoe weet u dat?" vraagt de vrouw.

"Wel", zegt de man, "u heeft mij een technisch perfecte uitleg gegeven,maar
                                          ik weet niet wat ik met die informatie moet doen en heb nog steeds geen idee
                                          waar ik me bevind. In alle eerlijkheid, u hebt me niet veel geholpen en u
                                          hebt mij bovendien nog eens kostbare tijd doen verliezen."

"En u bent manager neem ik aan ?" antwoordt de vrouw.

"Klopt, hoe weet u dat?"

"Wel, u weet niet waar u zich bevindt, noch waar u naartoe moet. Een grote
                                          massa lucht heeft u gebracht waar u nu bent. U heeft een belofte gedaan
                                          waarvan u geen idee had hoe u die moet nakomen en u verwacht dat mensen die
                                          onder u staan, uw problemen oplossen. Het feit is dat u in net dezelfde
                                          situatie zit als vijf minuten geleden, alleen is het nu ineens mijn fout".[/FONT]

Comment

Working...
                                          X