Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• een leuk verjaardagscadeau of toch niet ...
    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Is er dat nu geen om met haar bakkes tegen de muur te slaan

Comment

• Nog zo eentje

En dan haar uitleg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
          hiervan betwijfel ik toch wel of dat echt is ..

die met haar lexus SC is gewoon te erg
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten

And who ever said I don't do nice things? Red car for sale everybody...and I'm practically giving it away. I don't need it, I clearly already have one!

Here's the woman who won my car for $9.99. Told you I was reasonable!

Comment

• http://www.onzin.com/video/internet_lied.html

Comment

• Paris Hilton

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten

1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Die kerel is zalig.

Comment

• Ventriloquist, Ronn Lucas and Scorch

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                          Why the hell are you arguiing with yourself

Comment

• Sterrenhoerenkankerkachel!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Er was eens. een prins die aan een schitterend mooie prinses met lange
                              zwarte haren, een sneeuwwitte, perzikzachte huid en bloedrode lippen
                              vroeg:
                              'Wil je met me trouwen?'
                              En zij antwoordde: ' NEE . NOOIT!!!'

En de prins leefde nog lang en gelukkig en ging vissen en jagen
                              wanneer hij zin had, hij hing hele dagen bij zijn vrienden uit en
                              dronk bier en werd dronken zo vaak als hij wilde, hij speelde golf,
                              surfte als er wind was, liet zijn kleren op de grond liggen of over de
                              stoelen hangen, had sex met lekkere meiden, buurvrouwen en vriendinnen.
                              Boerde, liet scheten dat het een lust was en hij krabde uitgebreid aan zijn zak
                              wanneer hij daar goesting in had.

UIT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                                Er was eens. een prins die aan een schitterend mooie prinses met lange
                                zwarte haren, een sneeuwwitte, perzikzachte huid en bloedrode lippen
                                vroeg:
                                'Wil je met me trouwen?'
                                En zij antwoordde: ' NEE . NOOIT!!!'

En de prins leefde nog lang en gelukkig en ging vissen en jagen
                                wanneer hij zin had, hij hing hele dagen bij zijn vrienden uit en
                                dronk bier en werd dronken zo vaak als hij wilde, hij speelde golf,
                                surfte als er wind was, liet zijn kleren op de grond liggen of over de
                                stoelen hangen, had sex met lekkere meiden, buurvrouwen en vriendinnen.
                                Boerde, liet scheten dat het een lust was en hij krabde uitgebreid aan zijn zak
                                wanneer hij daar goesting in had.

UIT.
                                ik word er emotioneel van, het klopt in ieder geval

Comment

• Ik werd deze morgend wakker, en het zandmannetje was blijkbaar iets vergeten terug mee te nemen :unsure:

Wou ik jullie niet onthouden, want zoiets zie je niet elke dag op je bed

Wie het juiste bedrag raad krijgt een symbolische euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichten
                                    Ik werd deze morgend wakker, en het zandmannetje was blijkbaar iets vergeten terug mee te nemen :unsure:

Blijkbaar populair geweest afgelopen nacht.
                                    1976 Porsche 924 (verkocht)
                                    2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                                    2011 Volvo V60 T6 AWD
                                    2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

Ik werd deze morgend wakker, en het zandmannetje was blijkbaar iets vergeten terug mee te nemen :unsure:

Wie het juiste bedrag raad krijgt een symbolische euro (en mag een briefje uitkiezen )
                                      19500€ gok ik of 20000€
                                      Last edited by ; 28/06/2007, 13:30.

Comment

18650 euro,

PM maar voor mijn rekeningnummer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                                          18650 euro,

PM maar voor mijn rekeningnummer!
                                          Mis! :p

Alle briefjes liggen ni verspreid btw, er zitten er nog bij die op elkaar liggen. Dus tis nogal moeilijk om het opt zicht te tellen.
                                          Tis meer gokken

Comment

Working...
                                          X