Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Twee Marokanen komen een show-room van Citroen binnen en vragen uitleg aan de verkoper over de nieuwe C 4
    Na een uurtje onderhandelen krijgen ze het voor elkaar om met zo een wagen een testrit te doen.
    Tijdens de rit worden ze verrast door een maneuver en knallen achter op een vrachtwagen...op slag dood

Moraal van dit verhaal?

'
    Als u 's wist wat citroen allemaal voor u kan doen

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Opa had het niet goed begrepen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
        Twee Marokanen komen een show-room van Citroen binnen en vragen uitleg aan de verkoper over de nieuwe C 4
        Na een uurtje onderhandelen krijgen ze het voor elkaar om met zo een wagen een testrit te doen.
        Tijdens de rit worden ze verrast door een maneuver en knallen achter op een vrachtwagen...op slag dood

Moraal van dit verhaal?

'
        Als u 's wist wat citroen allemaal voor u kan doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          Opa had het niet goed begrepen

Comment

• Dámn, this amazing Aixam is te coolest one ever built, a V8 SC with 760 bhp underneath the hood... xD

Zet u boxen maar goe luid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Had ik al eens gezien, maar blijft wel goed
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                WTF!!!!!!?????

Is dat echt? ik had de indruk dat bepaalde bewegingen van die aap niet echt realistisch waren.
                Ik zie geen enkele beweging die mijn onrealistisch lijkt!
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Zalig!

Comment

• Droog

Comment

OMG

Comment

• Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit ketting mails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:

1. ben ik nog steeds aan het wachten op het geld wat Bill Gates aan het verdelen is.

2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce, arm kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer. (raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...)

3. mijn gratis NOKIA GSM is nooit toegekomen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen

4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of ander bedreigde soort eekhoorn gered

5. wist ik zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen

6. Heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven
                        (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt)

7. heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails niet heb doorgestuurd

Jullie zijn allemaal super, bedankt!!

LET OP: Als je deze mail binnen de 10 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus je hele familie komen verslinden.
                        Let op, het is waar!! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf meegemaakt!!

ALS JIJ DIE KETTINGMAILS OOK ZO BEU BENT, STUUR DAN DIT BERICHT DOOR EN HOPELIJK IS DIT DAN OOK DE LAATSTE KETTINGMAIL DIE JE ZAL ONTVANGEN!!

Behalve als ze leuker zijn dan deze, die mag je mij dan wel sturen.....

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• den deze heeft precies nog wa last van te weinig lucht in hogere toeren

Comment

• prachtige sound en hoe men dat vermogen kan overbrengen met zo'n dunne bandjes hé
                              Dámn, this amazing Aixam is te coolest one ever built, a V8 SC with 760 bhp underneath the hood... xD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                prachtige sound en hoe men dat vermogen kan overbrengen met zo'n dunne bandjes hé
                                http://www.youtube.com/watch?v=8-oly...msg929993.html
                                Dubbelpost met mij

maar ik vind het toch wel knap gemaakt

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=YB_JCUw9SoU

Comment

• Swedish vs. English nightclubs

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Swedish vs. English nightclubs

+ YouTube Video
                                      let's all go to sweden.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Swedish vs. English nightclubs

+ YouTube Video
                                        Ik was helemaal opgewarmd bij het zien van die Zweedse dames, wat een anticlimax om dan die Britten te zien.

Jongens mijn besluit staat vast: ik ga in Zweden wonen!
                                        Alle dagen raggen in een evo of soortgelijk met een Zweedse blonde stoot naast mij
                                        -->heaven

Comment

Working...
                                        X