Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Humor-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
als die kerel achter hem aanloopt
Comment
-
Een man krijgt pech met z'n eend en is blij als hij een sleep krijgt van een kennis die in een Porsche rijdt. Ze spreken af als de Porsche te hard gaat dat er even getoeterd of geknipperd moet worden. Eenmaal onderweg ziet de man in de Porsche zijn vriend in z'n Jaguar. Al gauw word het een wedstrijd en ze vergeten helemaal de Eend. Al snel rijden ze over de 200 km. Een wandelaar ziet ze voorbij razen en belt meteen zijn vriend. Je raadt nooit wat ik gezien heb : ik zag een Porsche met 220 km voorbij razen, daarna een Jaguar met 220 km en dan zag ik een lelijk eendje dat aan het toeteren en knipperen was om voorbij te mogen gaan !!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk was helemaal opgewarmd bij het zien van die Zweedse dames, wat een anticlimax om dan die Britten te zien.
Jongens mijn besluit staat vast: ik ga in Zweden wonen!
Alle dagen raggen in een evo of soortgelijk met een Zweedse blonde stoot naast mij
-->heavendan staat ge daar met uwen evo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenkunt ge evengoe e filmpke maken van ne sjieke nachtclub in engeland en een zweeds marginaal danscafeekedan staat ge daar met uwen evo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDan kan ik sprintjes trekken tegen de Zweedse jhonny's in hun getjoende golfkes terwijl mijn stoot met de vlag zwaait
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenOpa had het niet goed begrepen
Té goed gewoon!
Comment
-
-
-
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten?
zalig!
Comment
-
Is daar een speciaal rijbewijs voor nodig???
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment